جزئیات نهمین جشنواره شیخ بهایی

ایران کنفرانس

جزئیات نهمین جشنواره شیخ بهایی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمود شیخ‌ زین‌الدین رئیس نهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در نشست خبری صبح امروز در وزارت علوم گفت: این جشنواره به صورت منحصر به فرد در اعتبار بخشی به فعالیت‌های فن‌آفرینان از 19 تا 21 اردیبهشت‌ماه در مهمانسرای عباسی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: عنوان فن‌آفرینی در این جشنواره یعنی کارآفرینی مبتنی بر فناوری که نتایج علمی محققان را وارد جامعه می‌کند تا ایده علمی به محصول تبدیل شود.

رئیس جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی افزود: نهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با هدف توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری در کشور، شناخت و تقدیر از برترین‌های عرصه فن‌آفرینی برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی دستاوردهای فناوری برگزار می‌شود.

شیخ زین‌الدین ادامه داد: بزرگترین هدف برگزاری این جشنواره نیز این است که یافته‌های پژوهشی وارد بازار شود و بهترین راه کسب ثروت از حوزه علم را فراهم کنیم.

رئیس شهرک علمی‌ تحقیقاتی اصفهان گفت: جشنواره شیخ بهایی در دو بخش مسابقه‌ای و غیر مسابقه‌ای برگزار می‌شود که در بخش مسابقه‌ای طراحان کسب و کار حضور دارند و در بخش غیر مسابقه‌ای نمایشگاه، سمینارهای آموزشی و بورس فناوری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری دایر است.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی ما برای برگزاری این جشنواره دعوت از سرمایه‌گذاران است زیرا ما آرزو داریم سرمایه‌گذاران و نوآوران در این جشنواره در کنار یکدیگر حضور داشته باشند.

رئیس جشنواره شیخ بهایی گفت: در چهار سال گذشته برنامه‌ای را با عنوان فناوری‌های صنعت‌ساز اجرا کردیم، در حاشیه این جشنواره سومین جشنواره طرح کسب و کار استان‌های خراسان رضوی و فارس و همچنین پنجمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان نیز برگزار می‌شود.

شیخ زین‌الدین گفت:‌ دومین جشنواره طرح کسب و کار شمال غرب و غرب کشور، جشنواره کسب و کار استان‌های مازندران و گلستان و دومین جشنواره طرح کسب و کار خوزستان نیز از جشنواره‌های دیگری هستند در حاشیه نهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی برگزار می‌شود.

وی گفت: در بخش کسب و کار این جشنواره 190 طرح به مرحله قبل پایانی راه یافتند و 20 نفر برای مرحله پایانی تعیین شدند. همچنین در بخش فن‌آفرینان بیش از 87 طرح در مرحله قبل پایانی ارائه شد که 18 کاندیدا در سه گروه نوپا در حال رشد و رشد یافته تعیین شدند.

وی افزود: همچنین در بخش سرمایه‌گذاران کار آفرین نیز بیش از 10 شرکت سرمایه‌گذار شناسایی و سه شرکت به عنوان کاندیداهای نهایی تعیین شد.

رئیس جشنواره شیخ بهایی اظهار داشت: در بورس عرضه و فروش فناوری 18 طرح نیمه صنعتی از بین 78 طرح رسیده در سراسر کشور انتخاب شدند و در بورس ایده نیز 16 طرح از بین 30 طرح رسیده برای مرحله ماقبل پایانی تعیین شدند.

وی گفت: همچنین در حاشیه نهمین جشنواره شیخ بهایی نمایشگاهی برگزار می‌شود که 36 غرفه از شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس