برگزاری اولین کنگره سراسری اعتیاد و رفتارهای پرخطر

ایران کنفرانس

برگزاری اولین کنگره سراسری اعتیاد و رفتارهای پرخطر

اولین کنگره سراسری اعتیاد و رفتارهای پرخطر از امروز به مدت دو روز در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر زهرا حجازی‌زاده رییس دانشگاه خوارزمی، گفت: اولین کنگره سراسری اعتیاد و رفتارهای پرخطر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه مطالعات و پژوهش بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در امر مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان با تکیه بر دانش روز دنیا ظرفیت‌های علمی و تخصصی کشور و با هدف افزایش و ارتقاء عوامل محافظتی در برابر اعتیاد، کاهش بروز و شیوع مصرف مواد اعتیادآور در جامعه و تقویت رویکرد علمی در فرایند تولید دانش فعالیت‌های پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

وی افزود: آشنایی پژوهشگران با پیشرفت‌های جدید و متدهای نوین پیرامون اعتیاد و همچنین ارتباط و همفکری بین محققین مراکز آموزشی، پژوهشی و اجرایی، اطلاع‌رسانی و ارایه راهکارهای نوین پیشگیری و نیز آگاهی دادن به جوانان و دانشجویان به عنوان اقشار مهم و تاثیرگذار جامعه از جمله موضوعاتی است که در این سمینار به آن پرداخته می‌شود.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در این سمینار سعی شده تا با مشارکت دستگاه‌های ذیربط و تعیین سهم دستگاه‌ها، تبیین وظایف و حدود انتظارات از آنها گام ارزنده‌ای در پیشگیری و عواقب زیان بار اعتیاد در جامعه برداشته شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس