پذیرش 52 مقاله در همایش سراسری تولید پایدار گاز

ایران کنفرانس

پذیرش 52 مقاله در همایش سراسری تولید پایدار گاز


دبیر دومین همایش سراسری تولید پایدار گاز گفت: 52 مقاله نهایی شده برای ارائه در این همایش پذیرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین بهزادی  در دومین همایش سراسری تولید پایدار گاز در سخنانی اظهار داشت: برای رسیدن به جایگاه اصلی گاز در عرصه اقتصادی کشور به عنوان محور توسعه و نیر در راستای سیاست‌های کلی شرکت ملی گاز ایران به منظور دستیابی به توسعه و پایداری تولید و شناسی و بررسی چالش‌ها و برنامه‌ریزی برای عبور از موانع تولید، دومین همایش تولید پایدار گاز در شیراز آغاز به کار کرد.

دبیر دومین همایش سراسری تولید پایدار گاز گفت: به منظور ارائه راهکارهای علمی مناسب و نظارت بر تولید گاز این همایش با میزبانی پالایشگاه گاز پارسیان به مدت دو روز در شیراز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نخستین فراخوان برای ارسال خلاصه مقالات در سطح شرکت ملی گاز و شرکت‌های تابعه وزارت نفت ارائه و در مرحله نخست 513 خلاصه مقاله دریافت شد که از این تعداد 156 مورد به مرحله بعدی راه یافت.

این مسئول اضافه کرد: پس از طی فرایند ارزیابی توسط 148 نفر از متخصصان صنعت گاز کشور و در قالب 24 تیم در کمیته‌های تخصصی، 52 مقاله برای مرحله نهایی و ارائه در همایش پذیرفته شد.

بهزادی اذعان داشت: در تمام موارد، مقالات دریافتی از یک پالایشگاه به وسیله داوران منتخب سایر پالایشگاه‌ها داوری و از این رو سعی در رعایت بی‌طرفی کامل شده است.

دبیر دومین همایش سراسری تولید پایدار گاز اذعان داشت: اصل مقاله‌های پذیرفته شده دومین همایش تولید پایدار گاز نیز بر روی فلش‌کارت قرار داده شده است.

 

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 1 خرداد 1392 ، 09:02)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس