برگزاری همایش بین‌المللی توسعه تحصیلات تکمیلی ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

ایران کنفرانس

برگزاری همایش بین‌المللی توسعه تحصیلات تکمیلی ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

پنجمین همایش بین‌المللی انجمن آموزش عالی ایران با عنوان «توسعه تحصیلات تکمیلی ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» امروز در تالار اجتماعات شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هدف از برگزاری این کنفرانس، بررسی و نقد توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور، آشنایی با تجارب بین‌المللی در این زمینه، شناخت چالش‌ها و کارکردها و تعیین راهکارهایی برای کارآمدتر کردن این سطح از تحصیلات در پاسخگویی به نیازهای اجتماعی عصر حاضر است.

محورهای این همایش شامل بررسی مبانی و نظریه‌های گسترش مقاطع تحصیلات تکمیلی ایران، گسترش کمی و کیفی دوره‌های تحصیلات تکمیلی از منظر آمایش آموزش عالی در کشور،‌ بررسی و تحلیل رویکردهای نظام آموزش عالی کشور و تجربیات بین‌المللی در مقاطع تحصیلات تکمیلی، ارائه الگوهای بوموی برای کیفیت بخشی به تحصیلات تکمیلی در ایران، بررسی و تحلیل وضعیت ارتباطی دوره‌های تحصیلات تکمیلی کنونی ایران با جامعه و صنعت و پارک‌های علم و فناوری و ارائه راهکارها، بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها و آسیب‌های مدیریت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و سناریونویسی تحصیلات تکمیلی، ایران و چشم انداز آینده است.

همچنین در این همایش نشست‌هایی با عنوان توسعه ظرفیت‌های کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی، برنامه درسی تحصیلات تکمیلی ایران،‌ دوره‌های دکتری سنجش و آموزش و پژوهش تحصیلات تکمیلی با حضور کارشناسان و صاحبنظران برگزار می‌شود.

برگزاری میزگرد تخصصی با عنوان آسیب شناسی، نقد و بررسی چشم اندازها و راهکارهای تقویت دوره‌های تحصیلات تکمیلی آموزش عالی ایران با حضور مدیران وزارت علوم، سازمان سنجش،‌ دانشگاه جامع علمی کاربردی و صاحب نظران انجمن آموزش عالی ایران از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس