ششمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست ایران در دانشگاه تبریز برگزار می شود

ایران کنفرانس

ششمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست ایران در دانشگاه تبریز برگزار می شود

خبرگزاری آنا: ششمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست ایران ۷ و ۸ آبان ماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

سهیل عابر دبیر ششمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست ایران با اعلام این خبر گفت: برگزاری این سمینار می تواند بستر مناسبی را جهت همفکری و مشارکت علمی استادان، پژوهشگران، دانشجویان، صاحبان صنایع و تمامی علاقه مندان به محیط زیست با تاکید بر علوم نوین و مسائل روز زیست محیطی ایران فراهم آورد.

وی ضمن دعوت از تمامی متخصصین برای حضور فعال در این سمینار ثبت نام و زمان ارسال خلاصه مقالات را تا  20 مرداد ماه جاری بیان کرد و افزود: روشهای نوین تشخیص کیفی و اندازه گیری آلاینده های شیمیایی محیط زیست، شیوه های کاهش آلاینده های زیست محیطی و اهمیت آموزش در آن، مدیریت، کنترل و بازیافت پسماندهای صنعتی و آلاینده های محیط زیست، نانوفناوری و محیط زیست، روند تغییرات شیمیایی دریاچه ارومیه و اثرات زیست محیطی آن، شیمی سبز، بررسی مشکلات زیست محیطی صنایع شیمیایی و مدیریت آنها و مدیریت پسماندهای آزمایشگاه های شیمی از جمله محورهای اصلی این سمینار می باشد.

به گفته وی نتایج داوری مقالات ششمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست ایران 14 شهریورماه اعلام خواهد شد.

عابر با بیان اینکه انجمن شیمی ایران اقدام به برپایی سمینارهای شیمی و محیط زیست با همکاری دانشگاههای مختلف کشور نموده است، تصریح کرد: سمینار های اول تا پنجم از این مجموعه سمینارها به ترتیب در دانشگاه یاسوج (1381)، دانشگاه اصفهان (1382)،  دانشگاه کردستان (1384)، پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در بندر عباس (1389) و دانشگاه شهید چمران اهواز (1390) برگزار گردید.

گفتنی است همزمان با برگزاری این سمینار، دو کارگاه تخصصی و  نمایشگاهی با موضوعات مرتبط از سوی شرکت ها و سازمان ها بر پا خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس