دومین جشنواره بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

دومین جشنواره بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی برگزار می‌شود


دومین جشنواره بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی با هدف توسعه علم رباتیک و هوش مصنوعی آبان‌ماه امسال با شعار «ربات‌ها در خدمت صنایع» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت‌نام در دومین جشنواره بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی از اواخر خردادماه آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند در بخش مسابقات رباتیک، مسابقات هوش مصنوعی، کنفرانس رباتیک و هوش مصنوعی و فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این جشنواره چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک جام دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بخش‌های ربات‌های امدادی، ربات‌های صنعتی، ربات‌های شهری و خدمات اداری، ربات‌های پزشکی، ربات‌های مین‌یاب، ربات‌های انباردار، ربات‌های سرویس‌رسان و ربات‌های انسان‌نما برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در بخش مسابقات هوش مصنوعی نیز موضوعات تشخیص رفتار غیرعادی در محیط‌های بسته، تشخیص نفوذ در شبکه‌های کامپیوتری، تشخیص تقلب در تراکنش‌های بانکی، تشخیص و تعیین نوع خودرو، حذف علائم اضافی از ویدئو، شناسایی متون تایپی فارسی، تصحیح هوشمند قرائت نماز، شناسایی فایل‌های ویروسی، سخت افزار هوشمند و شناسایی چهره انسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در حاشیه این جشنواره نیز کنفرانس هوش مصنوعی و رباتیک در روزهای 20 و 21 آذرماه برگزار می‌شود که در این کنفرانس محورهای علوم شناختی، هوش محاسباتی، یادگیری، پردازش زبان طبیعی، الگوریتم‌های الهام گرفته شده از زیست، داده کاوی، سیستم‌های خبره، سیستم‌های چندعاملی، ارزش تصویر و بینایی ماشین، پردازش صدا و سیگنال و بازی بررسی می‌شوند.

شایان ذکر است، کنفرانس هوش مصنوعی و رباتیک به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و مقالات برگزیده شده در این کنفرانس در پایگاه اطلاعاتی ieee xplore نمایه و در نشریه علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر منتشر می‌شوند.

 

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 26 خرداد 1392 ، 06:13)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس