تمدیدمهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی تولید برق دردانشگاه کاشان

ایران کنفرانس

تمدیدمهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی تولید برق دردانشگاه کاشان

خبرگزاری آنا: مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی دانشگاه کاشان تا هفتم تیر ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهدی محمدی مهر دبیراجرایی این کنفرانس افزود: محققان وپژوهشگران سراسر کشور می توانند مقالات علمی  خود را به دبیرخانه این کنفرانس ارسال نمایند.

محمدی مهر افزود: از زمان فراخوان این کنفرانس ملی تاکنون، 60 مقاله از محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور ارسال شده است.

وی، تجهیزات ، فناوری و فرآیند تولید همزمان درمقیاس میکرو و ماکرو، منابع تجدیدپذیر، فسیلی و سیستمهای هیبریدی درتولید برق یا حرارت، روشهای ذخیره سازی انرژی درسیستم های تولید همزمان، کاربردهای صنعتی، مسکونی وتجاری، مطالعات موردی و تجارب موفق، پایداری و قابلیت اطمینان انرژی، امنیت و پدافند غیرعامل و بهینه سازی، مدیریت ریسک، ارزیابی اقتصادی و موانع سرمایه گذاری را از محورهای این کنفراس عنوان کرد.

وی، با اشاره  به وضعیت کنونی کشورواهمیت مباحث مربوط به مصرف سوخت های فسیلی، تجدید پذیر وارتباط موثرآن با مسائل مهم وحیاتی درزمینه های انرژی گفت: برگزاری این کنفرانس می تواند فرصت مناسبی برای تبادل آراء، ارائه تحقیقات و مقالات متخصصان و محققان صنعت و دانشگاه باشد.

دبیراجرایی این کنفرانس گفت: ارائه مقالات علمی وصنعتی به صورت سخنرانی و پوستر، سخنرانی های کلیدی، کارگاه های آموزشی و میزگردهای تخصصی از برنامه های کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی می باشد.
این کنفرانس با مشارکت اساتید دانشگاه ها، پژوهشگران، محققان کشور و صاحبان صنایع درزمینه تولید همزمان برق، حرارت و برودت توسط پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان درتاریخ ششم و هفتم شهریور ماه 1392 در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی کنفرانس http://cchp2013.kashanu.ac.ir/fa مراجعه نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس