فراخوان جشنواره بازی‌های رایانه‌ای

ایران کنفرانس

فراخوان جشنواره بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش مهر، دبیرخانه دائمی این جشنواره از تمام بازي‌سازان، نویسندگان و طراحان بازي دعوت کرد تا در بزرگترین رویداد بازي سازي سال کشور شرکت کنند.

ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهاي موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازي و تقویت تولید ملی، ایجاد فضاي رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنري میان جوانان فعال در عرصه بازي هاي رایانه اي به منظور ارتقاء و رشد کمی و کیفی تولیدات، ایجاد زمینه براي رشد و شکوفایی خلاقیت هاي دانشجویان و دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازي و نمایش توانمندي هاي متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد زمینه براي رشد و شکوفایی خلاقیت هاي جوانان از اهداف برگزاری این رویداد است.

سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران با رویکرد آشنایی با دستاوردهاي نوین بازي سازي در ایران، تقدیر از توانمندي و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوري هاي هنرجویان و دانش آموختگان بازي و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها براي تقویت و پیشرفت بازي سازي در دو بخش «اصلی» شامل مسابقه بازی های ایرانی، مسابقه آفرینش های دانشجویی و بخش ویژه شامل مسابقه بازی نامه نویسی و طراحی کاراکتر برگزار خواهد شد.

۳۱ تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار تمامی بخش هاي جشنواره اعلام شده است.

علاقه مندان براي حضور و ثبت نام در این جشنواره که در مردادماه ۱۳۹۲ برگزار می شود می توانند به نشانی اینترنتی www.ircg.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس