برگزاری همایش "از ایده تا اجرا در یک روز" در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان

ایران کنفرانس

برگزاری همایش "از ایده تا اجرا در یک روز" در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان

دبیر اجرایی همایش "از ایده تا اجرا در یک روز" از برگزاری این همایش در تاریخ ۱۶ تیرماه در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان خبر داد.

حمید زمانی در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: همایش "از ایده تا اجرا در یک روز" یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) است که در یک روز برگزار و شرکت کنندگان شامل برنامه نویسان، استادان، دانشجویان، فعالان استارتاپ برای تبادل نظرات گرد هم می آیند.

وی افزود: شرکت کنندگان این همایش به ارائه ایده می پردازند و آن ایده را تا مرحله اجرا پیش می برند و این برنامه برای اولین بار در ایران برگزار خواهد شد و مقدمه‌ای برای پیوستن به شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی در حوزه اینترنت است.

دبیر اجرایی همایش "از ایده تا اجرا در یک روز" ادامه داد: این برنامه در یک کارگاه آموزشی جذاب به شرکت‌کنندگان آموزش داده می شود که چگونه می توان در زمینه کسب و کارهای اینترنتی به ایده پردازی پرداخت و سپس چگونه می‌توان این ایده را به یک مدل کسب و کار با کیفیت تبدیل کرده و نظر سرمایه‌داران را به آن جلب کرد.

وی ادامه داد: آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد این است که ایده‌های خوب لزوما ایده‌های ناب نیستند و امکان دارد یک ایده ساده و تکراری را تبدیل به یک محل درآمد بسیار پرسود کرد.

زمانی افزود: در پایان برنامه تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌نمایند.

دبیر اجرایی همایش "از ایده تا اجرا در یک روز" تصریح نمود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش می توانند به سایت http://startup.shbu.ac.ir/ مراجعه و یا با شماره تلفن 6816761 داخلی 126 تماس حاصل کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس