برگزاری همایش یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم پزشکی در آبان ماه

ایران کنفرانس

برگزاری همایش یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم پزشکی در آبان ماه

اولین کنگره بین‌المللی و ششمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم پزشکی در روزهای اول تا سوم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

دکتر ناهید ظریف صنایعی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به هدف از برگزاری این کنگره، اظهارکرد: هدف از برگزاری این کنگره ارتقای سطح دانش و آگاهی و توسعه کیفیت یادگیری الکترونیکی، ارائه مبانی نظری و یافته‌های علمی در این حوزه و بحث و بررسی چالش‌های پیاده سازی الکترونیکی در دانشگاه به ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارائه آخرین نوآوری‌هاست.

وی افزود: همچنین ارائه آخرین نوآوری‌ها و توانمندسازی استادان، محققان و مشتاقان یادگیری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مسابقات در حوزه طراحی دوره و محتوای الکترونیکی جهت فرهنگ سازی و گسترش آن از دیگر اهداف این کنگره است.

ظریف صنایعی تصریح کرد: هم اکنون در هزاره سوم به سر می‌بریم و اطلاعات خیلی سریع به روز می‌شوند، بهترین گزینه آموزش با کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات به خصوص در آموزش علوم پزشکی است.

دبیر علمی این کنگره ازپذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی الکترونیکی در علوم پزشکی از بهمن 92 خبر داد و گفت: افرادی که دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای در رشته گروه علوم پزشکی و رشته‌هایی مانند مدیریت آموزشی، برنامه ریزی درسی و تحقیقات آموزش هستند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته شرکت کنند، همچنین برای راه اندازی دانشکده مجازی اقدام کردیم تا رشته‌های دیگر را نیز راه اندازی کنیم.

ظریف صنایعی افزود: کاربرد توسعه آموزش‌های الکترونیکی ضمن خدمت، آموزش‌های مداوم و خدمات شهری، مدیریت و رهبری یادگیری الکترونیکی در نظام‌های آموزشی، کاربرد شیوه‌ها و فناوری‌های نوین در یادگیری الکترونیکی، طراحی محیط‌های یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا، ارزشیابی و کنترل کیفیت در یادگیری الکترونیکی از محورهای مورد بحث در این کنگره است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس