برگزاری جشنواره علمی ، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) دانشگاه آزاد اسلامی در آذرماه

ایران کنفرانس

برگزاری جشنواره علمی ، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) دانشگاه آزاد اسلامی در آذرماه

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره علمی ، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) دانشگاه آزاد اسلامی در آذرماه ، مهلت ثبت نام اولیه در وب سایت جشنواره را تا ۳۱ مردادماه دانست.

عبدالله افشار در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ضمن تشریح جزییات برگزاری جشنواره علمی ، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) دانشگاه آزاد اسلامی ، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد بستری مناسب جهت تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوری  شناسایی و معرفی پژوهشگران، فنآوران و نوآوران و کشف استعدادهای برتر در زمینه های مختلف علمی و صنعتی ، ایجاد انگیزه در  مخترعان، مبتکران، نوآوران و فن آفرینان داخلی ،گسترش تجربه های علمی و فنی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری علمی بین محققین و  فراهم سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان است.

وی ادامه داد: این جشنواره به صورت ملی و در سطح واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور و واحدهای دانشگاهی برون مرزی در گروههای عمده آموزشی (علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنرو معماری، پزشکی ، کشاورزی ودامپزشکی)برگزار می شود.

افشار یادآور شد:از برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه شامل: کتاب ، مجله علمی ،مقاله، طرح پژوهشی ، انجمن علمی ادبی و هنری، مرکز تحقیقات ، مرکز رشد، واحد فناور ، شرکت های دانش بنیان، نوآوری، مخترع، اختراع تجاری شده، ، رساله دکتری تخصصی و پایان نامه کارشناسی ارشد ، پژوهشگر و مدیر پژوهشی در سه گروه هیات علمی، دانشجویی و دانش آموزی برگزیده و توسط مسئولین دانشگاه تقدیر بعمل خواهد آمد .

وی افزود:  آثار برگزیده مرتبط با اندیشه های امام خمینی (ره) نیز در بخش ویژه ای مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

معاون پژوهش و فناوری به روند اجرایی انتخاب و برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: متقاضیان و دارندگان شرایط شرکت در بخشهای مختلف جشنواره بایستی ثبت نام اولیه در وب سایت جشنواره به آدرس (www.frt.iau.ir) را تا تاریخ 31 مردادماه انجام دهند و مدارک و فرمهای تکمیل شده را تحویل معاونت پژوهش و فناوری واحد دانشگاهی دهند که در غیر این صورت در مرحله داوری پذیرفته نخواهد شد.

افشار خاطرنشان کرد:واحد های دانشگاهی نیز مدارک ثبت نام کنندگان در وب سایت جشنواره را بررسی و پس از ارزیابی اولیه و بر حسب امتیازات کسب شده (بر اساس دستوالعمل جشنواره) حداکثر تا تاریخ 15 شهریورماه به دبیرخانه مناطق ارسال نمایند و دبیر خانه مناطق نیز پس از بررسی و داوری در منطقه ، منتخبین خود را حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه به دبیر خانه جشنواره مستقر در دفتر ارتباط با صنعت و جامعه معاونت پژوهش و فناوری بهمراه فایل الکترونیکی و صورت جلسه ارسال نمایند .

وی تصریح کرد:زمان برگزاری جشنواره مصادف با هفته پژوهش و فناوری در آذر ماه خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس