اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور 28 مرداد برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور 28 مرداد برگزار می‌شود

مدیر کل روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: چهاردهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید، با حضور بیش از 1000 استاد بسیجی از سراسر کشور و جمعی از مسئولان ارشد لشکری و کشوری روز دوشنبه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، یزدان عشیری درآستانه آغاز این اجلاس درباره برنامه‌های روز نخست این اجلاس، اظهارکرد: برگزاری این اجلاس ساعت 8 صبح در تالار کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به شعار چهاردهمین اجلاس با عنوان «تحول در علوم انسانی، مبنای ایجاد تمدن نوین اسلامی»، اضافه کرد: این اجلاس، کارش را در قالب کارگروه‌های مختلف در زمان مقرر آغاز می‌کند که بیش از۱۰ کارگروه با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته دانشگاه‌ها، پیرامون محورهای مختلف به بحث و تبادل نظر، ارزیابی، آسیب‌شناسی و راهبردهای جدید خواهند پرداخت.

چهاردهمین همایش سراسری اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور با شعار تحول در علوم انسانی مبنای ایجاد تمدن اسلامی در روزهای 28 تا 31 مرداد ماه در مشهد برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس