برگزاری سلسله همایش های سبک زندگی اسلامی ایرانی در دانشگاه آزاد

ایران کنفرانس

برگزاری سلسله همایش های سبک زندگی اسلامی ایرانی در دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری سلسله همایش های سبک زندگی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در مهر ماه سال گذشته بر سبک زندگی اسلامی ایران تاکید کردند به همین منظور دانشگاه آزاد از مهر 92 تا اسفند 93 سلسله همایش های سبک زندگی را در 31 استان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مومن بالله در جمع خبرنگاران ادامه داد: در هر ماه دو استان این همایش را برگزار می کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به فاز نخست همایش های سبک زندگی گفت: فاز نخست سبک زندگی شامل سبک زندگی اهل بیت (ع) سبک زندگی مفاخر و مشاهیر انقلاب اسلامی و سبک زندگی سرداران هشت دفاع مقدس است.

بالله با بیان این که یکی از دغدغه های ما برطرف کردن دغدغه های مقام معظم رهبری است، ادامه داد: هنوز برخی از دغدغه های رهبری روی زمین مانده است که یکی از آنها کرسی آزاداندیشی ادامه برگزاری این کرسی ها به علت برگزاری امتحانات پایان ترم انتخابات ریاست جمهوری و تعطیلات تابستان مقداری به تعویق افتاد که به زودی بار دیگر در دانشگاه آزاد این کرسی ها را در زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و سایر حوزه ها برگزار خواهیم کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در بخش دیگر سخنانش با اشاره به برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تاکید کرد: در برنامه های میان مدت آن چه که از همه مهمتر است توجه به چهار رکن اصلی مدیر، استاد، کارمند و دانشجو است.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از تجربیاتی که دارم سعی می شود در طول زمان این برنامه ها را اجرایی کرد و هدف از این برنامه ریزی ها این است که دانشگاه دچار تغییر و تحولات آنچنانی نشود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس