برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی نشانه بلوغ علمی دانشگاه زنجان است

ایران کنفرانس

برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی نشانه بلوغ علمی دانشگاه زنجان است


رئیس دانشگاه زنجان گفت: برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی نشان بلوغ رشته‌های علمی دانشگاه زنجان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی بعد از ظهر امروز در نخستین کنفرانس بین‌المللی مهندسی معدن، فرآوری، متالوژی و محیط زیست، اظهار داشت: امروز روز بلوغ رشته های مرتبط با کنفرانس بین‌المللی مهندسی معدن، فرآوری، متالوژی و محیط زیست است.

وی به برگزاری این کنفرانس در دانشگاه زنجان اشاره کرد و افزود: با افتتاح دانشکده معدن و برگزاری این کنفرانس، دانشگاه زنجان در مسیر رشد در این حوزه علمی گام مهمی برداشته است.

رئیس دانشگاه زنجان بهره‌برداری از دانشکده معدن در روز گذشته را یادآور شد و تاکید کرد: بهره‌برداری از این پروژه مهم گام مهمی در توسعه فضاهای آموزشی دانشگاه زنجان بود.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان، استانی معدن خیز است، افزود: برگزاری این کنفرانس در دانشگاه زنجان برای پشتیبانی علمی معدن‌کاران و بخش معدن استان محسوب می‌شود.

افشارچی بخش معدن را یکی از بخش‌های مهم درآمدی در کشور عنوان کرد و ابراز داشت: استان زنجان بخش قابل توجهی از درآمدهای خود را از بخش معدن تامین می‌کند.

رئیس دانشگاه زنجان ضمن تاکید بر اهمیت اقتصادی معدن برای استان زنجان، خاطرنشان کرد: حوزه معدن استان نیازمند یک پشتیبان قوی علمی و پژوهشی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان باید این پشتوانه علمی را انجام دهد، افزود: برگزاری این کنفرانس علمی اولین گام برای پشتیبانی علمی دانشگاه زنجان از بخش معدن استان است.

افشارچی به تولید ثروت از خروجی معدن اشاره کرد و گفت: تولید ثروت یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت بخش معدن برای استان و کشور است که باید مورد توجه باشد.

رئیس دانشگاه زنجان استان زنجان را قطب تولید ثروت از بخش معدن دانست و تاکید کرد: ضرورت تحقیق و پژوهش‌های علمی از بخش معدن بسیار احساس می‌شود.

این مسئول ضمن تاکید بر تولید ثروت از تولیدات علمی دانشگاهی، اضافه کرد: باید از تولیدات علمی به تولید ثروت برسیم و این از اهداف مهم دانشگاهی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان برای تولید ثروت از طریق علم اهتمام جدی دارد، افزود: همه تلاش‌های برای توسعه علمی و تولید ثروت از آن صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه زنجان ارتقای بهره‌وری در بخش معدن را مهم ارزیابی کرد و گفت: فرآوری در بخش معدن امری ضروری محسوب می‌شود که باید به آن توجه ویژه کرد.

افشارچی یکی از بخش‌های مهم این کنفرانس را فرآوری عنوان کرد و اظهار داشت: بدون فرآوری در بخش معدن، سرمایه‌های ملی هدر خواهد رفت و باید به این امر توجه ویژه کرد.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه زنجان برای توسعه علمی توجه به توسعه فضاهای آموزشی را در دستور کار خود دارد، ادامه داد: در چند روز گذشته گام‌های مهمی در این راستای برداشته شد.

رئیس دانشگاه زنجان وضعیت دانشگاه زنجان را در توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی مناسب ارزیابی کرد و متذکر شد: گام‌های مهمی برای توسعه دانشگاه زنجان برداشته شده است.

وی خروجی‌های دانشگاه زنجان را دارای کیفیت علمی مناسب ارزیابی کرد و اذعان داشت: امروز دانش آموختگان دانشگاه زنجان سربلند وارد بازار کار کشور می شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس