همایش کارآفرینی و تجارت الکترونیک در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

ایران کنفرانس

همایش کارآفرینی و تجارت الکترونیک در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ، اصلان گودرزی دبیر این همایش اظهار داشت: امروزه تعداد زیادی از دانشجویان رشته‌های مختلف به ویژه مدیریت و صنایع به کارآفرینی علاقه خاصی دارند و در صدد راه اندازی کسب و کار تازه‌ای هستند، برخی دیگر نیز کسب و کار خود را راه انداخته اند و با فراز و نشیب‌هایی رو به رو هستند. بسیاری هم ایده‌های مختلفی در ذهن دارند ولی به دلیل نداشتن وقت یا مهارت کافی دست به کار نشده‌اند. از طرفی امروزه بیشتر کسب و کارهای جدید در حوزه تجارت الکترونیک هستند.

وی افزود: شاید چند سال قبل استفاده از تجارت الکترونیک یک مزیت رقابتی به حساب می‌آمد ولی اکنون کسب و کار برای ادامه باید بر پایه تجارت الکترونیک باشد. همچنین بسیاری از ایده‌های کسب و کار را می‌توان با سرمایه اولیه پایین در حوزه تجارت الکترونیک راه اندازی کرد. بنابراین امروزه پیوند میان کارآفرینی و تجارت الکترونیک غیر قابل انکار است.

گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت این دو مقوله انجمن علمی صنایع دانشگاه شریف همایش کارآفرینی و تجارت الکترونیک را در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند.

گفتنی است علاقه مندان به منظور آگاهی بیشتر از این همایش و همچنین ثبت نام می‌توانند به سایت انجمن علمی صنایع به نشانی www.iiesharif.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس