سمینار تخصصی کاربردهای مستندسازی در ارتقای بهره‌وری سازمان‌ها و صنایع

ایران کنفرانس

سمینار تخصصی کاربردهای مستندسازی در ارتقای بهره‌وری سازمان‌ها و صنایع

نخستین سمینار تخصصی "کاربردهای مستندسازی در ارتقای بهره وری سازمان‌ها و صنایع" ۲۷ آبان ماه سال جاری در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آنا، مرتضی پرهیزکار معاون آموزشی  واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، آشنایی سازمان‌ها و صنایع با کارکردهای مستندسازی در راستای توسعه علمی و صنعتی کشور، تبادل تجارب علمی و صنعتی بین مدیران واحدهای صنعتی از طریق مستندهای تصویری، ایجاد هم افزایی بین بخش های صنعتی، آموزشی و هنری کشور را از مهمترین اهداف برگزاری این سمینار ذکر کرد.

وی با اشاره به محورهای اصلی سمینار گفت: بررسی راهکارهای اجرایی گسترش و توسعه مستندسازی تصویری و معرفی کارکردهای آن در ارائه گزارش های عملکرد مدیران و سازمان ها و صنایع، تعامل و ارتباطات متقابل هنر، صنعت، مدیریت و سازمان، بخشی از محورهای این سمینار است.

پرهیزکار، بررسی و تحلیل مسائل و چالش های مستندسازی تصویری، بررسی کارکردهای ویژه مستندسازی در آموزش، مدیریت دانش و تبلیغات، جایگاه مستندسازی در ارتقای منزلت و فرهنگ کار و تلاش و تقویت همبستگی بین دولت و مردم را از دیگر محورهای سمینارتخصصی کاربردهای مستندسازی در ارتقای بهره وری سازمان ها و صنایع عنوان کرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس