نخستین سمپوزیوم ملی نانو در دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین سمپوزیوم ملی نانو در دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد گفت: نخستین سمپوزیوم ملی نانو به همت دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در تاریخ 23 و 24 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد نجف‌آباد، سید محمد امیری اظهار کرد: به دنبال برگزاری موفق نخستین و دومین همایش نانو مواد و نانو تکنولوژی از سال 1389 تا کنون و با توجه به اهمیت موضوع فناوری نانو در حوزه‌های مختلف علم، سمپوزیوم نانو 93 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در تاریخ 23 و 24 اردیبهشت ماه سال 1393 برگزار می‌شود.

وی افزود: امید است این سمپوزیوم فرصتی را فراهم آورد تا با تبادل یافته‌های علمی و فناوری، قدمی در مسیر رشد و توسعه کشور در این زمینه برداشته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، از جمله محور‌های این همایش را، ساخت و مشخصه‌یابی، مواد پیشرفته، الکترونیک و میکرو سیستم‌ها، تکنولوژی و داروسازی، انرژی و محیط زیست عنوان و تصریح کرد: از اهداف برگزاری این سمپوزیوم می‌توان به فراهم آوردن محیطی مناسب جهت عرضه آخرین دستاوردهای محققان و دانشجویان بویژه در زمینه فناوری نانو در سراسر کشور در قالب مقالات و سمینارهای علمی برشمرد.

وی ادامه داد: ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی روزافزون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور یا صنایع فعال نانو در سطح کشور،ایجاد ارتباط هرچه بیشتر و فراهم آوردن بستری مناسب برای ایجاد تعاملات علمی و صنعتی پویا،ارتقاء سطح علمی دانشجویان و شرکت‌کنندگان در سمپوزیوم از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی،ایجاد پویایی و انگیزه مشارکت در فعالیت‌های علمی دانشجویی برای دانشجویان،معرفی صنایع نانو کشور از طریق برگزاری نمایشگاه‌های جنبی صنایع فعال اشاره کرد.

به گزارش فارس، مهلت ارسال مقالات به دبیر خانه نخستین سمپوزیوم نانو تا تاریخ 20 بهمن ماه سال‌جاری است و علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس nano-sym93.iaun.ac.ir مراجعه کنند.

 

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 26 آذر 1392 ، 16:10)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس