سومین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

سومین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود

سومین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون ۷ تا ۹ دی با هدف گسترش ارتباط دانشگاه و صنعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسعود شفیعی رئیس کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون گفت: این کنفرانس به منظور گسترش دانش فنی و تبادل آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی از سوی صنعتگران، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور و پیگیری و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با کنترل و اتوماسیون صنعتی 7 تا 9 دی ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سومین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در چهار محور تحلیل و طراحی سیستم‌های کنترل، کاربردهای سیستم‌های کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون و آموزش کنترل برگزار می‌شود.

رئیس کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون اضافه کرد: بیش از 300 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده‌اند که این مقالات مورد داوری قرار خواهند گرفت.

شفیعی با اشاره به برنامه‌های حاشیه‌ای کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون گفت: برنامه داریم نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاهی و فناوری‌های صنعتی در رابطه با موضوع کنفرانس برگزار کنیم تا دانشجویان و متخصصان در این حوزه با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی، دعوت از سخنرانان کلیدی داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برگزاری میزگردهای علمی از دیگر برنامه‌های کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس