مرکز همایش‌های وزارت علوم در همدان ساخته می‌شود

ایران کنفرانس

مرکز همایش‌های وزارت علوم در همدان ساخته می‌شود

استاندار همدان پس از دیدار با وزیر علوم از ادامه ساخت مرکز همایش‌های ملی و بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وزارت علوم در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان، "محمدناصر نیکبخت" پس از دیدار با رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تهران، گفت: از قبل مقرر شده بود، مرکز همایش‌های وزارت علوم با سالن همایشی به ظرفیت افزون بر چهار هزار و 500 نفر در دانشگاه بوعلی سینا همدان، در مساحت هشت هکتار ساخته شود اما بعد تصمیماتی گرفته شد مبنی بر که مرکز به تهران منتقل شود، اما در جلسه ای با وزیر علوم و با حضور رئیس دانشگاه بوعلی سینا، وزیر علوم مخالفت خود را با جابجایی این مرکز به تهران اعلام کرد.

وی ادامه داد: وزیر علوم تاکید کرد، این فرصت بسیار خوبی است که مرکز همایش‌ها در استان همدان ساخته شود.

استاندار همدان افزود: وزیر علوم با شناخت خوبی که از استان دارد، همدان را یک شهر فرهنگی با سابقه و با پتانسیل علمی بسیار بالا که باید اشتغالزایی آن بر اساس بسترهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فرهنگی و علمی باشد، می‌داند.

نیکبخت تصریح کرد: وزیر علوم با این نگاه واقعی به استان تاکید کرد، پروژه استادیوم علمی یا مرکز همایش‌های ملی و بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وزارت علوم در محل دانشگاه بوعلی سینا همدان اجرایی می‌شود و این پروژه به جا و حساب شده انتخاب شده و بنده هم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

ساخت بزرگترین استادیوم علمی کشور در دانشگاه بوعلی سینا همدان، دارای 40 هزار متر زیر بنا و گنجایش افزون بر چهارهزار نفر را دارد.

این استادیوم قابلیت برگزاری سمینارهای بین‌المللی و ملی را دارد، شش سال برای مطالعه طرح آن زمان صرف شده و هزینه مطالعه آن 700 میلیون تومان بوده و قرار بر این است که این مکان مرکز همایش‌های ملی و بین‌المللی در کشور ‌باشد.

برای ساخت این بنا 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و ساخت این پروژه در همدان برای جذب گردشگر علمی و توسعه گردشگری بسیار با اهمیت است.

وزارت علوم به دنبال انتقال طرح تاسیس "استادیوم علمی" از همدان به تهران بود که با اقدام به موقع استاندار همدان این اتفاق منتفی شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس