ایجاد پژوهشکده‌ مدیریت و نوآوری در دانشگاه علامه طباطبایی

ایران کنفرانس

ایجاد پژوهشکده‌ مدیریت و نوآوری در دانشگاه علامه طباطبایی

تفاهم‌نامه‌ معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و دانشگاه علامه طباطبایی برای ایجاد پژوهشکده‌ مدیریت و نوآوری در این دانشگاه منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، سید سپهر قاضی نوری، معاون سیاست گذاری و نظارت راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حسین سلیمی، سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی تفاهم‌نامه تشکیل پژوهشکده مدیریت و نوآوری را امضا کردند.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه تشکیل پژوهشکده مدیریت و نوآوری با حداقل سه گروه پژوهشی در حوزه‌های سیاست‌ها و قوانین مرتبط با نوآوری، مدیریت نوآوری در صنعت و مدیریت نوآوری در خدمات است.

همچنین این پژوهشکده کانون پژوهش و تربیت نیروی انسانی محقق در عرصه‌های سیاست گذاری علم، فناوری و نوآوری، مدیریت فناوری و نوآوری در بخش‌های مختلف صنعت و مدیریت نوآوری در بخش‌های خدماتی خواهد بود.

از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های این پژوهشکده اجرای پروژه‌های پژوهشی و طرح‌های تحقیقاتی کاربردی، حمایت از تشکیل کرسی‌های نظریه پردازی، نشست‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌های مرتبط در سطوح داخلی و بین المللی و تعامل با سازمان‌ها و اندیشکده‌های همتراز در سطوح ملی و بین المللی است.

معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با امضای این تفاهم‌نامه بخشی از هزینه‌های پژوهشکده مدیریت و نوآوری را در راستای پیشبرد برنامه و فعالیت‌های این پژوهشکده به صورت ابلاغ اعتبار تامین خواهد کرد.

براساس این تفاهم‌نامه دانشگاه علامه طباطبایی متعهد به پیگیری برای اخذ موافقت اصولی این پژوهشکده از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تخصیص فضای مناسب و امکانات برای انجام طرح‌های پژوهشی و نیز تشکیل شورای پژوهشی پژوهشکده (با حضور نماینده معاونت) است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس