رقابت بر سر ارائه بهترین ایده کسب و کار در 5 ساعت

ایران کنفرانس

رقابت بر سر ارائه بهترین ایده کسب و کار در 5 ساعت

مرکز ایده پردازی، نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای اولین بار در ایران رویداد ایده بازار را در اسفندماه برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر رضوانی مقدم- مسئول اجرایی رویداد ایده بازار با بیان اینکه این رویداد از سوی مرکز ایده پردازی، نوآوری و فناوری اداره کل انجمن‌های علمی دانشجویی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، گفت: این رویداد در روز 3 اسفند ماه سال جاری با عنوان " ایده بازار" در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این رویداد اظهار داشت: در "ایده بازار" با طرح یک سوال خاص، ایده‌ها جمع آوری می‌شوند و سپس طی یک فرآیند دقیق و کارشناسی شده تعدادی از ایده‌ها غربال شده و به مرحله نهایی راه می‌یابند.

رضوان مقدم با تاکید بر اینکه ایده‌های منتخب طبق دستورالعمل خاصی با رویکرد تدوین طرح توجیهی از سوی صاحب ایده به داورانی از بخش‌های صنعت، دانشگاه و صاحبان سرمایه ارائه می‌شود، ادامه داد: در پایان به طرح‌های برتر جوایزی اعطا خواهد شد.

مسئول اجرایی رویداد ایده بازار با بیان اینکه این برنامه برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رویداد بومی سازی شده همایش‌های جهانی چون استارتاپ ویکند و TEDx است.

وی داوری ایده‌ها را در این رویداد را شامل 3 تیم از داورانی از صنعت، صاحبان سرمایه و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها دانست و یادآور شد: هدف از این رویداد آماده سازی زمینه‌ای برای افزایش توانایی و روحیه کارآفرینی و ایده پردازی دانشجویان و همچنین ارتباط موثر وشفاف بین دانشجویان و صاحبان صنعت و سرمایه تعریف شده است.

رضوان مقدم همچنین با اشاره به سوالات مطرح شده در این مسابقه خاطر نشان کرد: "با حدود 10 میلیون تومان سرمایه، ایده شما برای راه اندازی کسب و کار سودآور و پایدار چیست؟" سوال مطرح شده در این دوره از رویداد است که حدود 60 ایده در مورد این سوال به مرکز ارسال شده که از بین آنها 7 ایده به مرحله نهایی راه پیدا کرده است.

به گفته مسئول اجرایی رویداد ایده بازار، این رویداد در روز 3 اسفند ماه جاری از ساعت 15:30 تا 20:30 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس