نهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران و ششمین سمپوزیوم بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی برگزار می شود

ایران کنفرانس

نهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران و ششمین سمپوزیوم بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی برگزار می شود

نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران و ششمین سمپوزیوم بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی از ۲۰ تا۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۳ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

مرتضی موسی خانی رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با بیان این مطلب افزود: نهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ 2014 به برکت حضور دولت تدبیر و امید در فضایی با نشاط و علمی با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و واحد قزوین برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 48 تیم خارجی صاحب نام رباتیک از 38 کشورهای آلمان، ایتالیا، آمریکا، هلند، ترکیه کانادا ، ژاپن، جمهوری چک، یونان، مکزیک، چین، هند و پاکستان برای حضور در مسابقات ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ششمین سمپوزیوم بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی نیز 23 فروردین ماه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.

موسی خانی یادآور شد: مراسم آغاز به کار این دوره از مسابقات با حضور جمعی از مسوولان ارشد نظام، سفرای کشورهای شرکت کننده و زیرنظر مسوولان فدراسیون جهانی ربوکاپ برگزار می شود.

وی از همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی تهران مرکز، تهران جنوب، قزوین، خوراسگان اصفهان، علوم تحقیقات تهران و ... خبر داد و گفت: به دلیل حضور تیم های صاحب نام جهان در این دوره از مسابقات شاهد رقابتی سنگین و با سطح بالا خواهیم بود.

رئیس واحد قزوین افزود: استعدادهایی در ایران اسلامی وجود دارد که در بسیاری از کشورهای دنیا نظیر نداشته و این امر نیازمند برنامه ریزی منسجم و کارشناسی و بستر سازی است.

وی تاکید کرد: نوجوانان و جوانان ربات کار همگی جزو خلاقان و مبتکران این عرصه هستند مدیران و مسوولان نظام اسلامی به همین جهت تمام همت خود را برای تربیت و پرورش جوانان موفقی را تربیت کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس