جزییات برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد

ایران کنفرانس

جزییات برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد

مدیر کل دفتر ارتباط صنعت با جامعه دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت بنیاد ملی نخبگان از روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، داوود ثمری با بیان اینکه این دوره از جشنواره با توجه به تعاملات سازنده مدیریت جدید دانشگاه با  معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با مشارکت و حمایت های بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود، گفت: برگزیدگان این دوره از جشنواه مورد حمایت های بنیاد ملی نخبگان قرار  می گیرند.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این دوره با حضور استاندار فارس، مقام ها و شخصیت های استانی، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس فدراسیون جهانی مخترعان از کشور مجارستان و هیات همراه برگزار می شود.

وی در خصوص اختراعات ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، گفت: با توجه به داوری صورت گرفته بر روی بیش از 600 اختراع واجد شرایط توسط حدود 40 داور جشنواره، 240 اختراع برگزیده به مرحله نهایی راه یافته که در این مرحله نیز علاوه بر داوری حضور توسط داوران جشنواره، داوری تکمیلی توسط حدود 20 نفر از داوران کمیته داوری بنیاد ملی نخبگان انجام می شود.

ثمری با اشاره به ارسال آثاری توسط مخترعانی از کشورهای آلمان، برزیل، مجارستان، چین، کره جنوبی، کرواسی، بوسنی، برزیل، سوئد و آلمان، تصریح کرد: به منظور افزایش سطح کیفی برگزاری جشنواره و انتقال دانش و فناوری در سطح گسترده تر، با همکاری نهادهای بین المللی به ویژه دفتر فدراسیون بین المللی مخترعین در جمهوری اسلامی ایران، برنامه ریزی لازم به منظور گسترش سطح برگزاری جشنواره به سطح  بین المللی انجام شده است.

وی افزود: همچنین ضمن انتخاب و دعوت از برخی از مخترعان برتر کشورهای مختلف جهان که متقاضی شرکت در این جشنواره بودند، رئیس و تعدادی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون بین المللی مخترعان نیز در این جشنواره به عنوان مهمان ویژه دعوت شده اند.

مدیر کل دفتر ارتباط صنعت با جامعه دانشگاه آزاد به تاریخچه برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در حمایت از اندیشمندان و نخبگان کشور، دانشگاه آزاد اسلامی طی سالهای اخیر، سلسله جشنواره های مخترعان، مبتکران و نوآواران را با مشارکت علمی و حمایتی دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور و دیگر نهادها و مراکز علمی پژوهشی دولتی و غیر دولتی برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه مجموعه جشنواره های برگزار شده، از سال 1389 تا کنون به صورت سالیانه و با نظارت و همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی و اجرا شده است، اظهار کرد: اولین دوره این جشنواره در سال 1389 به میزبانی واحد علی آباد کتول، دومین دوره در سال 1390 به میزبانی واحد خوراسگان و سومین دوره نیز در سال 1391 به میزبانی واحد مشهد برگزار گردید و پس از برگزاری دوره سوم، برنامه ریزی لازم به منظور برگزاری چهارمین دوره این جشنواره با رویکرد توسعه کیفی نسبت به دوره های قبل مد نظر قرار گرفت.

ثمری با اشاره به برگزاری این دوره از جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فارس، گفت: با توجه به تجربه های ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فارس در برگزاری همایش های ملی و بین المللی و نیز پتانسیل بالای گردشگری شهر شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی و سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی، این واحد دانشگاهی از سوی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میزبان چهارمین دوره جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس