شانزدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

شانزدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران برگزار می‌شود

انجمن ژئوفیزیک ایران در راستای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه فیزیک زمین و فضا با همکاری دانشگاه­ها و مؤسسات آموزش عالی و مراکز علمی و فنی، دستگاه­های اجرایی، شرکت‌ها و بخش خصوصی مرتبط، شانزدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران را طی روزهای ٢٣ تا ٢٥ اردیبهشت ماه در محل دانشکده فیزیک دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

دکتر مهدی زارع، عضو هیات مدیره انجمن ژئوفیزیک ایران و سخنگوی شانزدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی ایسنا، آشنایی با تازه‌ترین دستاوردهای علمی و فنی،

ارایه نتایج فعالیت‌های پژوهشی محققان و دانشجویان،ایجاد زمینه بحث و تبادل نظر علمی بین پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان، ارتقای سطح علمی و فنی دانش ژئوفیزیک و علوم وابسته،

ایجاد زمینه بحث و تبادل نظر بین محققان و صنعت و توسعه ارتباط میان مراکز آموزشی- پژوهشی و صنعت را از اهداف برگزاری این کنفرانس عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این کنفرانس حوزه های مختلف فیزیک زمین از قبیل زلزله‌شناسی، لرزه‌شناسی، گرانی‌سنجی، ژئومغناطیس، ژئوالکتریک، الکترومغناطیس، پیش‌نشانگرهای ‌زمین‌لرزه، ژئوفیزیک محاسباتی، زمین‌گرمایی، سنجش از دور در فیزیک زمین و فضا، سن‌سنجی و زلزله‌شناسی دیرین، فیزیک ‌و مکانیک سنگ، ژئودزی و ژئودینامیک و لرزه زمین ساخت و همچنین فیزیک فضا از قبیل دینامیک و فرایند های گردش کلی جو، اقلیم شناسی فیزیکی و فرایندهای سطحی، دینامیک شاره ها، فیزیک و فرایندهای ترمودینامیکی جو، هیدرولوژی و هواشناسی آبشناسی، سنجش از دور جو و اقیانوس،

پیش بینی جوی و پدیده های میان مقیاس، مدلسازی عددی جو و اقیانوس، ازن و آلودگی هوا، فیزیک دریا و فرایندهای ساحلی، مسائل زیست محیطی و مدلسازی آلودگی آب و هوا،

شیمی جو – اندر کنش هواویز، ابر و تابش و فیزیک خورشید، نجوم و کیهان‌شناسی را شامل می‌شود.

زارع تصریح کرد: از برنامه های جانبی کنفرانس، برپایی نمایشگاه تخصصی با حضور شرکت‌ها و مؤسسات فعال در زمینه‌های مختلف فیزیک زمین و فضا و علوم وابسته، برگزاری 9 کارگاه و دوره آموزشی و برنامه بازدید علمی از گسل‌های تهران است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ایرانیان خارج از کشور که داوطلبانه در کنفرانس شرکت می کنند دکتر هرمن زین از فرانسه و پرفسور ژیری زهرادنیک از جمهوری چک نیز در کنفرانس حضور دارند که در زمینه روش های برگردان داده های ژئوفیزیکی (تئوری و عملی) و مدل یابی چشمه لرزه‌یی (تئوری و عملی) سخنرانی و کارگاه تخصصی آموزشی ارائه خواهند کرد.

عضو هیات مدیره انجمن ژئوفیزیک ایران در پایان تصریح کرد: در مجموع 454 مقاله برای ارائه شفاهی و پوستری در شانزدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران پذیرفته شده اند که حدود نیمی از آنها در حوزه زلزله­ شناسی و لرزه شناسی است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس