جشنواره علامه حلی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

جشنواره علامه حلی برگزار می‌شود

ششمین جشنواره علامه حلی با تقدیر از برترین آثار پژوهشی طلاب جوان حوزه‌های علمیه پنجشنبه 25 اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا مدیر امور پژوهشی عمومی حوزه‌های علمیه خواهران و دبیر جشنواره علامه حلی اظهار داشت: این جشنواره ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 25 اردیبهشت با سخنرانی آیت‌الله غروی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در محل مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد و طی آن برترین آثار پژوهشی طلاب جوان خواهر و برادر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی تعداد کل آثار رسیده و شرکت‌داده شده در این جشنواره را 8 هزار و 450 اثر ذکر کرد و ادامه داد: از میان این تعداد 3 هزار و 659 اثر مربوط به خواهران است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا تعداد آثار برگزیده که در مراسم اختتامیه این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت را را 32 اثر و تعداد شایستگان تقدیر را 64 نفر ذکر کرد و گفت: در مجموع 12 نفر از برگزیدگان و 23 نفر از شایستگان تقدیر را خواهران تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره علامه حلی در 10 گروه مورد بررسی قرار گرفته است، این گروه‌ها را شامل اخلاق و تربیت، اصول فقه، فقه و حقوق، فلسفه و منطق، کلام، تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، تاریخ اسلام و تشیع، علوم انسانی (مرتبط با حوزه دین) و ادبیات ذکر کرد.

دبیر جشنواره علامه حلی قالب‌های آثار رسیده را کتاب، پایان‌نامه سطح سه و مقاله ذکر کرد و ادامه داد: آثاری در بخش ویژه این جشنواره با موضوع سبک زندگی از منظر اسلام نیز معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی گفت: برادران و خواهران دارای سن کمتر از 31 سال دارای شرایط شرکت در فراخوان این جشنواره بودند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس