نخستین کنگره بین‌المللی ژنتیک ایران برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنگره بین‌المللی ژنتیک ایران برگزار می‌شود

اولین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ژنتیک ایران، سوم تا پنجم خرداد ماه سال جاری با حضور حدود هزار و 300 محقق داخلی و خارجی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر کسری اصفهانی، عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و دبیر اجرایی اولین کنگره بین‌المللی ژنتیک با اعلام این مطلب گفت: در پی فراخوان کنگره، بیش از هزار و 300 مقاله در 10 شاخه مختلف علم ژنتیک به دبیرخانه واصل شده که بیشترین مقالات در حوزه ژنتیک گیاهی و ژنتیک انسانی هستند.

دبیر اجرایی اولین کنگره بین‌المللی ژنتیک ایران تصریح کرد: در این کنگره محققانی از کشورهای مختلف اروپایی از جمله اسپانیا، بلژیک، آلمان و اتریش و کشورهای منطقه و همچنین استرالیا نیز حضور دارند و تلاش شده حوزه های مختلف از قبیل تکنیک‌های نوین ژنتیک، ژنتیک پزشکی قانونی، ذخایر ژنتیکی و سلول‌های بنیادی مورد توجه قرار ‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این کنگره ضمن ارائه 20 سخنرانی کلیدی از سوی اساتید برجسته داخلی و خارجی بیش از 100 مقاله در قالب سخنرانی ارائه شده و بقیه مقالات پذیرش شده در قالب پوستر ارائه خواهند شد.

اصفهانی با اشاره به ثبت‌نام هزار و 265 نفر برای حضور در سیزدهمین کنگره ژنتیک ایران اظهار داشت: در حاشیه کنگره، شش هم‌اندیشی در حوزه‌های مختلف ژنتیک برگزار می‌شود. وی افزود: همچنین برپایی جشنواره فرهنگی هنری ژنتیک، تقدیر از پیشکسوتان و پایه گذاران علم ژنتیک کشور و برپایی نمایشگاهی با حضور شرکتهای تولیدی و بازرگانی فعال در این حوزه از دیگر برنامه‌های کنگره سیزدهم است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی هنری ژنتیک که برای اولین بار در حاشیه این کنگره برگزار می شود، با استقبال خوبی نیز مواجه شده است، خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی هنری ژنتیک در بخش‌های نقاشی، عکاسی، گرافیک، انیمیشن، لوح فشرده چند رسانه ای، داستان های کمیک-استریپ، کتاب (تخصصی و آموزشی) به صورت مسابقه ای یا غیر رقابتی برگزار می‌شود. همچنین در حاشیه اولین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ژنتیک ایران، کتاب علمی برتر سال در حوزه ژنتیک نیز انتخاب می شود.

اصفهانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه جانبی اولین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ژنتیک ایران با استقبال خوب شرکتهای داخلی خصوصا واحدهای بخش خصوصی مواجه شده که نشان از رونق مجدد فعالیت‌ها در حوزه زیست‌فناوری و ژنتیک دارد که امیدواریم با اتخاذ سیاست‌های حمایتی مناسب از سوی دولت، شاهد رونق بیش از پیش آنها باشیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس