نظریه های توسعه جهان در کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت واکاوی می‌شود

ایران کنفرانس

نظریه های توسعه جهان در کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت واکاوی می‌شود

سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شاهد برگزاری 14 نشست تخصصی با سخنرانی بیش از 60 تن از اساتید برجسته کشور خواهد بود.

به گزارش ایسنا در سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که در روزهای سی و یکم اردیبهشت و اول خرداد در سالن همایش‌های کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود 14 نشست با عناوین "توسعه و پیشرفت اجتماعی"، "توسعه و پیشرفت اقتصادی"، "توسعه و پیشرفت سیاسی"، "توسعه و پیشرفت فرهنگی"، "صاحبنظران توسعه و تجربیات کشورها"، "توسعه و پیشرفت ارتباطات و فرهنگ"، "دانش آموختگان حوزه توسعه"، "توسعه و پیشرفت و آسیب شناسی توسعه" بر گزار ‌می‌شود.

در این نشست‌ها 64 تن از اساتید برجسته کشور به ارائه مقاله و سخنرانی می‌پردازند که از جمله آنها دکتر محمدحسین پناهی با موضوع "توسعه فرهنگی، ضرورت توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی"، حجت‌الاسلام سید عباس موسویان با موضوع، "ارزیابی سیر تاریخی ربا در فرآیند توسعه غرب و نقد قرائت‌های جدید بهره بانکی در چارچوب اسلامی"، دکترتقی آزاد ارمکی با موضوع، "عقب‌ماندگی و توسعه در ایران"، دکتر مصطفی ملکوتیان، با موضوع "چالش‌های توسعه سیاسی در کشورهای صنعتی" و حجت‌الاسلام دکتر علی ذوعلم با موضوع "پیشرفت حکمت بنیان و مدل مفهومی مولفه‌های آن" سخنرانی خواهند داشت.

همچنین دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی در مورد "رابطه خلقیات ایرانی و عدم پیشرفت کشور در نظریه اندیشمندان ایرانی"، حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی دری نجف آبادی در مورد "نگاهی به توسعه و پیشرفت از دیدگاه اسلام"، دکتر مهدی محسنیان راد در مورد "پیشنهاد مدلی در حوزه رسانه‌ها و توسعه در ایران"، دکتر علیرضا صدرا در مورد "الگوی متعالی سیاست متعالی"، دکتر نادر زالی در مورد "آسیب‌شناسی الگوهای برنامه‌ریزی سنتی و پیشنهاد رویکرد مدرن برنامه‌ریزی مبتنی بر تفکر آینده‌پژوهی"، دکتر صادق واعظ زاده در مورد "واکاوی انتقادی توسعه پایدار" و دکتر غلامعلی افروز "در مورد خانواده توسعه¬محور در بستر ارزش‌های فرهنگی" به ایراد سخنرانی و ارائه مقاله می‌پردازند.

در این کنفرانس بیش از 70 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه شده و چکیده مقالات نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس