نخستین هم اندیشی علوم و فن آوریهای شناختی برگزار شد

ایران کنفرانس

نخستین هم اندیشی علوم و فن آوریهای شناختی برگزار شد

نخستین جلسه هم اندیشی علوم و فناوریهای شناختی با همکاری انجمن علوم و فناوریهای شناختی و انجمن علوم اعصاب کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این هم اندیشی با حضور فارغ التحصیلان و دانشجویان دوره های دکتری تخصصی و اساتید حوزه علوم و فناوریهای شناختی از سراسر کشور در محل دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران برپا شد.

در این گردهمایی دکتر کمال خرازی دبیر ستاد علوم شناختی، دکتر پور اعتماد رئیس انجمن علوم و فناوریهای شناختی و دکتر جغتایی رئیس انجمن علوم اعصاب ایران در خصوص اهمیت علوم شناختی بعنوان علوم و فناوریهای نوین عصر حاضر که سعی بر کشف اسرار مغز، ذهن و کارکردهای شناختی انسان دارد و موقعیت این شاخه از دانش های نوین در کشور، سخنرانی کردند.

همچنین در این جلسه جمعی از اساتید و متخصصین رشته های گوناگون علوم شناختی از دانشگاههای علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، شیراز، کرمان، بقیه الله و پژوهشکده علوم شناختی، پژوهشگاه دانش های بنیادی و پژوهشکده های دانشگاه تبریز و شهید بهشتی به تشریح مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه این علم پرداختند و پیشنهادات و راهکارهای خود را مطرح و بر لزوم حمایت بیشتر مسئولان مربوطه تاکید کردند.

دکتر نیلی مدیر بخش پژوهش و دکتر اختیاری مدیر بخش آموزش ستاد راهبری توسعه علوم و فناوریهای شناختی نیز اولوبت ها و حمایتهای پژوهشی و آموزشی این ستاد را معرفی کردند.

در این گردهمایی ستاد راهبری توسعه علوم و فناوریهای شناختی از علاقه مندان دوره های دکتری تخصصی در علوم و فناوریهای شناختی برای همکاریهای جدی و منسجم در جهت مطالعه و شناخت هرچه بیشتر توانمندیهای این بخش و توسعه و تکامل جدی تر علوم شناختی در کشور دعوت کرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس