هجدهمین دوره معرفی دانشجویان نمونه کشوری برگزار خواهد شد

ایران کنفرانس

هجدهمین دوره معرفی دانشجویان نمونه کشوری برگزار خواهد شد

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از برگزاری هجدهمین دوره معرفی دانشجویان نمونه کشوری روز شنبه 10 خرداد در نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

دکتر سلیمان احمدی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:‌ در همایشی که برای تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری در نظر گرفته شده است، از 25 نفر از دانشجویان علوم پزشکی کشور در سه حوزه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی تقدیر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب دانشجویان به عنوان دانشجوی برتر مستلزم کسب حداقل نمره در هر یک از این سه حوزه است، خاطر نشان کرد: پرونده 270 دانشجو در سه کمیته علمی بررسی شد و در نهایت 25 نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در حوزه علوم پزشکی انتخاب شدند.

وی درباره رشته‌ و دانشگاه محل تحصیل این افراد خاطر نشان کرد: مجموعا شش دانشجوی پزشکی از دانشگاه‌های کردستان،‌ سمنان و اصفهان ، یک دانشجوی دندانپزشکی از دانشگاه شهید بهشتی، ‌چهار دانشجوی دستیاری تخصصی یا بالینی از دانشگاه تبریز، شیراز و شهید بهشتی،‌ هفت دانشجوی پزشکی تخصصی از دانشگاه‌های تبریز، اصفهان، تهران و تربیت مدرس، پنج دانشجوی کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های یزد و تبریز و در نهایت دو دانشجوی کارشناسی دانشگاه‌های یزد و کرمانشاه توانستند به مرحله نهایی مسابقه کشوری راه پیدا کرده و به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شوند.

به گفته رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، به دانشجویان phd‌ و بالینی شش میلیون تومان و دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دانشجویان کارشناسی چهار و نیم میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد. همچنین علاوه بر این دانشجویان نمونه طبق آیین نامه در آزمون ارتقا نیز امتیازهایی دریافت خواهند کرد.

احمدی با اشاره به اینکه هجدهمین مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری وزارت بهداشت و وزارت علوم همزمان در روز دهم خرداد ماه (شنبه) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای بهداشت و علوم در نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود .

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس