پانزدهمین سمینار ملی و اولین همایش بین‌المللی مهندسی سطح برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

پانزدهمین سمینار ملی و اولین همایش بین‌المللی مهندسی سطح برگزار می‌شود

پانزدهمین سمینار ملی و اولین همایش بین المللی مهندسی سطح 29 و 30 مهرماه سال جاری در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می شود.

دبیر علمی این همایش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار داشت: هدف این همایش گسترش دانش فنی و تبادل آخرین دستاوردهای علمی - تحقیقاتی توسط صنعتگران، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور است .

محمدرضا رحیمی پور افزود: مقالات منتخب انگلیسی و فارسی در این سمینار بسته به تطابق موضوعی در یکی از مجلات علمی پژوهشی همچون نشریه مهندسی سطح انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران، نشریه مواد و فناوری های پیشرفته پژوهشگاه مواد و انرژی، نشریه International Journal of Engineeringو نشریه Advanced Ceramic and Progress به چاپ خواهند رسید.

وی بیان کرد: علوم و مهندسی سطح در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع هوایی، صنایع نیروگاهی ، فناوری نانو در مهندسی سطح، لایه های نازک ،نیتراسیون گازی و پلاسمایی، پوشش های فتوکاتالیست، تریبولوژی و سایش، شبیه سازی در فرآیندهای سطحی و ارزیابی و بررسی کیفیت سطوح از محورهای تخصصی این سمینار است.

دبیر علمی این همایش در پایان گفت: آخرین مهلت ارسال مقالات پانزدهم مرداد و نتایج داوری در یکم شهریور اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس