چهارمین سمینار فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد

ایران کنفرانس

چهارمین سمینار فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد

چهارمین سمینار فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  با حضور دانشجویان و اساتید فیزیوتراپی و دیگر رشته های مرتبط در سالن اجتماعات شهید احمدی روشن دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر نورالدین کریمی، مدیر گروه آموزشی فیزیوتراپی این دانشگاه و دبیر علمی سمینار در مراسم افتتاحیه گفت : طی دو روز کار چهارمین سمینار فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، تجربیات جدید و درمانهای جدید از طریق فیزیوتراپی توسط اساتید و متخصصان ارائه می شود.

وی افزود: این گردهمایی، چهارمین سمینار فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی است که دو سمینار اول، مخصوص دانشجویان بود و سمینارهای سوم و چهارم به صورت عمومی برگزار شده است.

کریمی با اشاره به برگزاری کنگره سالانه فیزیوتراپی ادامه داد: تاکنون سمینارهای تخصصی این کنگره نیز با عناوینی همچون ستون فقرات، الکتروتراپی، تخصصی زنان و توانبخشی قلب برگزار شده است.

وی همچنین به تلاش‌های سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در پایه گذاری این دانشگاه و رشته های توانبخشی اشاره کرد و اظهارداشت: دانشجویان این دانشگاه با همکاری دیگر دانشگاههای علوم پزشکی در برگزاری چهارمین سمینار فیزیوتراپی نقش اساسی داشتند.

چهارمین سمینار فیزیوتراپی با حضور دانشجویان مقاطع مختلف فیزیوتراپی و کاردرمانی، اساتید این دو رشته در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ، متخصصان رشته های مغز و اعصاب ، ارتوپدی ، جراحی عمومی و پزشکان عمومی برگزار شده است.

این سمینار برای پزشکان عمومی شرکت کننده، شش امتیاز بازآموزی و برای دیگر شرکت کنندگان در این سمینار علمی، 8.25 امتیاز دارد.

در این سمینار دو روزه که به همت گروه آموزشی فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی برگزار شده است، حدود 50 مقاله به صورت سخنرانی و 30 مقاله به شکل پوستر توسط اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ارایه می شود.

مروری بر جنبه های بالینی و نوروآناتومی بیماری پارکینسون، شیوع کمردرد در کودکان، بررسی راه رفتن در افراد کمردردی، تشخیص و درمان بیمار مبتلا به زانودرد با رویکرد دسته بندی براساس نقص سیستم حرکتی، تاثیر تمرین ارتعاش کل بدن و تمرینات ذهنی بر تعادل مردان سالمند، تجویز تمرینات ورزشی در بارداری ، جنبه های مهم در آموزش بالینی فیزیوتراپی، توانبخشی پس از جراحی بیماران تنفسی، بررسی راه رفتن در سالمندان و تاثیر ارتفاع پاشنه بر قوس کمری دانشجویان دختر 20 تا 24 ساله از جمله مقاله هایی هستند که در این سمینار علمی ارایه می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس