کنگره بین‌المللی مجازی فناوری، ارتباطات و دانش در واحد مشهد برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنگره بین‌المللی مجازی فناوری، ارتباطات و دانش در واحد مشهد برگزار می‌شود

مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی مجازی فناوری، ارتباطات و دانش، روزهای ۵ و ۶ آذر سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا‌ از مشهد، دکتر اسماعیل خیرخواه در این خصوص گفت: کنگره بین‌المللی فناوری، ارتباطات و دانش شامل پنج کنفرانس است که برای نخستین بار بصورت مجازی در موضوعات و محورهای مختلف برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد مشهد افزود: این کنگره متشکل از پنج کنفرانس از جمله سومین کنفرانس بین‌المللی اطلاعات، حال و آینده، دومین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های اطلاعاتی هوشمند و سیستم پیچیده، نخستین کنفرانس بین‌المللی کنترل، مدارهای الکتریکی، ارتباطات و شبکه‌های هوشمند، نخستین کنفرانس بین‌المللی مهندسی دانش، اطلاعات و نرم‌افزار و نخستین کنفرانس بین‌المللی مهندسی عصبی، سیستم‌ها و تکنولوژی است.

رئیس کنفرانس بین‌المللی مهندسی دانش در این کنگره با بیان اینکه کنگره بین‌المللی فناوری، ارتباطات و دانش موفق به دریافت امتیاز نمایه ieee نیز شده است از تمدید مهلت ارسال مقالات به این کنگره خبر داد و گفت: اندیشمندان، صاحب نظران و محققان سراسر دنیا می‌توانند تا 20 شهریور ماه مقالات خود را به این کنگره ارسال کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس