برای شرکت در سمینار ریاضی میرزاخانی به ایران می‌آید

ایران کنفرانس

برای شرکت در سمینار ریاضی میرزاخانی به ایران می‌آید

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از دعوت از مریم میرزاخانی، دانش آموخته مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف و استاد جوان دانشگاه استنفورد و برنده عالی ترین جایزه ریاضی جهان برای شرکت در سومین سمینار ریاضی در ایران خبر داد.

دکتر سعید سهراب پور در گفت‌وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن ابراز خرسندی از موفقیت مریم میرزاخانی زن ریاضی‌دان ایرانی که موفق شد به عنوان نخستین زن ریاضی‌دان جهان مدال فیلدز را دریافت کند اظهار کرد: وی از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف است و کسب این مدال توسط وی برای ما افتخار است.

وی با بیان این که در نظر است که در سومین سمینار ریاضی که توسط دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود از این استاد دانشگاه دعوت شود که به کشور ایران آید، گفت: سال گذشته نیز برای دومین سمینار از ایشان دعوت به عمل آمد اما به دلیل مشکل جسمی و داشتن فرزند کوچک نتوانستند به ایران بیایند.

سهراب پور اظهار امیدواری کرد که این دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در سمینار ریاضی که ژانویه سال جاری در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برگزار می‌شود حضور یابد.

به گفته سهراب‌پور هر سال در سمینار ریاضی از برندگان المپیاد ریاضی از داخل و خارج کشور دعوت به عمل می‌آید که امیدواریم امسال نیز این سمینار به خوبی برگزار شود و خانم میرزاخانی نیز در یکی از سمینارها حضور یابند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس