دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی آمار برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی آمار برگزار می‌شود

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی آمار با حضور دانشمندانی از 10 کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر عبدالرضا سیاره، دبیر این کنفرانس بین‌المللی با اعلام این خبر اظهارکرد: آمار از مهمترین عوامل اثرگذار در برنامه‌ریزی‌ها و مهمترین ابزار ارزیابی عملکرد گذشته، حال و برنامه ریزی برای آینده است.

وی ادامه داد: انجمن آمار ایران در سال 1371 اولین کنفرانس بین‌المللی آمار را در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار کرد که در آن کنفرانس تنها 76 مقاله ارائه شد.

دبیر دوازدهین کنفرانس بین‌المللی آمار اظهارکرد: این کنفرانس هر دو سال یکبار در یکی از دانشگاه‌های ایران برگزار می‌شود و بعد از 24 سال این افتخار نصیب دانشگاه رازی کرمانشاه شده که میزبان دوازدهمین دوره آن باشد.

سیاره تصریح کرد: همزمان با این کنفرانس بین‌المللی، پانزدهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار ایران نیز در دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این کنفرانس بین‌المللی، اظهار کرد: این کنفرانس در روزهای دوم تا پنجم شهریور ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع 571 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس بین‌المللی ارسال شده بود که پس از داوری آنها 270 مقاله به صورت ارائه سخنرانی و 110 مقاله نیز به صورت ارائه پوستر پذیرفته شد.

دبیر دوازدهمین کنفرانس بین المللی آمار خاطرنشان کرد: در این کنفرانس 12 گروه تخصصی در نظر گرفته شده که مقالات در قالب این 12 گروه ارائه شده و مورد داوری قرار گرفتند.

سیاره با اشاره به حضور دانشمندان کشورهای مختلف در این کنفرانس گفت: در این کنفرانس بین‌المللی دانشمندانی از کشورهای فرانسه، بلژیک، مجارستان، لهستان، آمریکا، کانادا، قطر، کویت، دانمارک و اسپانیا حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: مراسم افتتاحیه این کنفرانس بین‌المللی با حضور دکتر عادل آذر، رییس مرکز آمار ایران در روز دوشنبه سوم شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس