چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران برگزار می‌شود

همزمان با چهلمین سال تأسیس دانشگاه سمنان، چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران، چهارم تا هفتم شهریور ماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر محمدرضا صافی، دبیر چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران، با بیان اینکه این کنفرانس قدیمی‌ترین کنفرانس مستمر ایران است، گفت: تا کنون یک هزار و 489 نفر برای شرکت در این کنفرانس که بزرگترین گردهمایی ریاضی کاران ایران است، ثبت نام مقدماتی کرده‌اند.

صافی با بیان اینکه از بین مقالات رسیده به دبیرخانه این کنفرانس و پس از داوری‌ها 768 مقاله پذیرفته شده است، افزود: از این تعداد 410 مقاله به صورت شفاهی و 358 مقاله به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه می‌شود.

وی برگزاری 18 سخنرانی عمومی توسط 17 ریاضیدان ایرانی و خارجی، پنج کارگاه تخصصی و برگزاری پنج میزگرد را از دیگر برنامه‌های این کنفرانس چهار روزه در دانشگاه سمنان عنوان کرد.

به گفته صافی، برگزاری کارگاه اوریگامی (هندسه بازی، کاغذ و تا) توسط نماینده اوریگامی ژاپن در ایران، میزگرد تجاربی از ریاضیدانان پیشکسوت، تقدیر از مریم میرزا خانی برنده معتبرترین جایزه جهانی ریاضیات، اعطای جایزه هشترودی و اعطای جایزه ریاضی کرمانی از دیگر برنامه‌های جذاب این کنفرانس است.

بر اساس این گزارش، طبق توافقات انجام شده با سازمان آموزش و پرورش استان سمنان، دبیران و دانش آموزان استان می‌توانند با تخفیف ویژه در این کنفرانس شرکت کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس