برگزاری نشست مواجهه‌ی دانش تاریخ و تاریخ فرهنگی؛ فرصت‌ها و تهدیدها

ایران کنفرانس

برگزاری نشست مواجهه‌ی دانش تاریخ و تاریخ فرهنگی؛ فرصت‌ها و تهدیدها

دومین نشست از سلسله نشست‌های گروه پژوهشی تاریخ فرهنگی با موضوع «مواجهه‌ی دانش تاریخ و تاریخ فرهنگی؛ فرصت‌ها و تهدیدها» با سخنرانی جناب آقای دکتر محمدعلی اکبری (استاد و مدیر گروه تاریخ دانشگاه شهید بهشتی) روز سه‌شنبه 18 شهریور ماه ساعت 17 در محل پژوهشکده مطالعات فرهنگی روایت برگزار خواهد شد. این پژوهشکده که در مرحله اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد، با سه گروه تخصصی: تاریخ فرهنگی، فلسفه و فرهنگ و معماری و فرهنگ، فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده است. این جلسه پنجمین برنامه­ی عمومی پژوهشکده طی یک ماه گذشته است.

دکتر اکبری در این نشست  به بررسی رابطه دانش تاریخ با تاریخ فرهنگی می پردازد و تلاش خواهد کرد تا این دو را با هم در یک مواجهه رودر رو بررسی کند و از منظر دانش تاریخ فرصت ها و تهدیدات احتمالی را که در این مواجهه متوجه دانش تاریخ خواهد شد، رمز گشایی نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 66435423 تماس حاصل فرمایند. نشانی پژوهشکده (محل برگزاری جلسات) به شرح زیر می‌باشد: میدان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان کارگر شمالی، کوچه ادوارد براون، پلاک 12

شرکت در این جلسات برای عموم علاقه مندان آزاد است


 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس