برگزاری هجدهمین کنفرانس بین‎المللی انجمن پارک‎های علم و فناوری آسیا

ایران کنفرانس

برگزاری هجدهمین کنفرانس بین‎المللی انجمن پارک‎های علم و فناوری آسیا

استاندار فارس گفت: شیراز در مهر ماه، میزبان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن پارک‏‌های علم و فناوری آسیا خواهد بود.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا منطقه فارس، سید محمد احمدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس گفت: با برگزاری این کنفرانس بین‌المللی می‌توان گام‌های بلندی در مسیر ارتقاء توسعه و شناساندن توانمندی‌های علمی و فناوری فارس برداشت.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از پارک علم و فناوری فارس تصریح کرد: در این پارک که ظرفیت‌های خوب مهجور مانده استان است، شرکت‌های علمی و فناوری فعالیت دارند که به وظایف خود به خوبی عمل می کنند.

احمدی افزود: استان فارس، بعد از تهران و اصفهان سومین استانی است که اقدام به برگزاری این کنفرانس می‌کند.

استاندار فارس تاکید کرد: ظرفیتهای پارک علم و فناوری فارس باید به دانشگاهها، دانش آموختگان دانشگاهی و مدیران صنایع معرفی شود تا در جهت توسعه علمی و صنعتی استان به کار گرفته شود.

احمدی همچنین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: تمام مسؤلان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ضمن حفظ تمام ارزش ها، در راه سربلندی و عزت کشور گام بر می دارند و تلاش می کنند.

وی در خصوص برگزاری همایش علمی تخصصی اقتصاد مقاومتی در شیراز اظهار کرد: استان فارس به عنوان یازدهمین استانی که با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدام به برگزاری این همایش کرد، کارنامه خوبی در برگزاری مطلوب آن از خود بر جای گذاشت.

استاندار فارس: مدیران دستگاههای اجرایی در این همایش حضور معنی دار و منظمی داشتند و بنا به اظهار مجمع تشخیص، همایش برگزار شده در استان فارس، بهترین همایش برگزار شده در بین دیگر استان‌های کشور بود.

احمدی، تداوم مبحث اقتصاد مقاومتی را نیازمند همکاری و تلاش تمام مسؤلان و دستگاههای اجرایی دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم تا در این زمینه نه تنها در طول سال حرفی برای گفتن داشته باشیم، بلکه با عمل به وظایف خود، اقدامات انجام شده را پس از تدوین به مرکز ارسال کنیم.

وی، اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال را مطلوب توصیف و تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با الگوبرداری از این اقدامات، مسیر را ادامه دهیم.

استاندار فارس، تمام استقامت‌ها، ایستادگی‌ها و پایمردی‌ها در مقابل تحریم‌ها و فشارهای دشمنان را هم جهت با ایستادگی‌های دوران دفاع مقدس دانست و گفت: جمهوری اسلامی در مقابل هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 31 شهریور 1393 ، 15:57)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس