سومین کنفرانس ملی"مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران" برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

سومین کنفرانس ملی"مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران" برگزار می‌شود

سومین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران اسفند ماه امسال به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنای سمنان ، دکتر محسن گرامی دبیر علمی سومین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران ضمن اعلام این خبر گفت: این کنفرانس در شش محور صنعتی‌سازی و مصالح و سازه‌های نوین، توسعه پایدار و محیط زیست و مصالح نوین، سیستم‌ها و روشهای نوین اجرایی، ارتباط بین رشته‌های فناوری‌های نوین، مصالح نوین و فناورهای نوین در حوزه ژئوتکنیک و حمل و نقل برگزار می شود .

گرامی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه به ساختمان و مسکن رو به افزایش است افزود: با توجه به این نیاز استفاده از سیستم‌های ساختمانی و مصالح جدید به منظور ارتقاء کیفیت ساخت، افزایش عمر مفید ساختمان‌ها، سبک‌ سازی و افزایش مقاومت در برابر زلزله (در همه شاخه‌های مهندسی عمران) بیش از پیش ضروری است.

دبیر علمی سومین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران همچنین به افزایش ضرورت ساخت و ساز ها به صورت صنعتی برای پاسخگویی به نیاز‌های کنونی و تامین ظرفیت آینده اشاره و اظهار کرد: در این راستا ارتقاء سطح علمی و تخصصی جامعه مهندسی کشور و آشنایی با سیستم‌ها و مصالح جدید ساختمانی امری اجتناب‌ناپذیر است که برگزاری چنین کنفرانس هایی تا حدودی می تواند در این زمینه موثر باشد .

وی گفت: روش‌های سنتی نیز از جنبه‌های مختلف بهینه نیست و جوابگوی میزان تقاضای سالانه مسکن مورد نیاز با توجه به جوان بودن جمعیت کشور نیست و از این رو باید تولید مصالح، شیوه‌های طراحی و اجراء و تکنولوژی‌های ساخت که جزء مولفه‌های تاثیرگذار در این صنعت به کار می‌آید ارتقاء یابند.

گرامی ادامه داد: به همین منظور پژوهشکده فناوری‌های نوین عمران دانشگاه سمنان از کلیه متخصصان حوزه صنعت ساختمان برای ارایه دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود در راستای محور‌های اصلی کنفرانس، به صورت مقاله دعوت می کند .

وی گفت: علاقه مندان برای ارسال چکیده مقالات تا 15 مهر ماه و برای ارسال اصل مقالات تا 25 آذر فرصت دارند. نتایج بررسی مقالات هم 25 دی ماه اعلام خواهد شد .

گرامی با بیان اینکه این کنفرانس توسط پژوهشکده فناوری‌های نوین دانشکده عمران دانشگاه سمنان برگزار می شود، یادآور شد: این دانشکده دارای بیش از ۸۰۰ دانشجو در ۱۵ رشته گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و فعالیت‌های چشمگیری در زمینه‌های علمی و پژوهشی انجام داده است.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 3 مهر 1393 ، 17:33)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس