همایش زن و دفاع مقدس برگزار شد

ایران کنفرانس

همایش زن و دفاع مقدس برگزار شد

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب‌ غرب کشور با اشاره به اینکه ایران امروز در منطقه حرف اول را می‌زند، گفت: امروز آنها انرژی هسته‌ای ما را قبول کرده‌اند اما روی میزان آن بحث دارند و این همان ایران مقتدر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان- سردار احمد خادم‌ سیدالشهدا در همایش زن و دفاع مقدس که امروز شنبه در آمفی‌تئاتر دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با اشاره به این که رزمندگان با مشاهده جانفشانی‌های بانوان در عرصه‌های مختلف روحیه می‌گرفتند، اظهار کرد: همگان در دفاع مقدس نقش داشتند و روحیه زنان موجب حضور مردان در جبهه‌ها می‌شد.اگر همسران،مادران و خواهران به مردان اجازه حضور در خط مقدم را نمی‌دانند آنها نمی‌توانستند برابر دشمن به دفاع بپردازند.

وی با اشاره به این که اکنون جنگ به پایان رسیده است و هزینه آن را پرداخت کرده‌ایم،گفت:دفاع‌مقدس افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است و امروز در ثبات آرامش و امنیت هستیم. هدف آمریکایی‌ها از تشکیل گروه‌های تکفیری و داعش از بین بردن تفکر عاشورایی، انقلابی و جهادی ملت ایران است.همان‌گونه که امام خمینی(ره) در هشت سال دفاع مقدس به ما روحیه می‌دادند امروز نیز مقام معظم رهبری در بیمارستان از گوش سپردن به سخنان دشمنان به‌عنوان تفریح یاد می‌کنند.

خادم‌ سیدالشهدا با اشاره به اینکه ایران امروز در منطقه حرف اول را می‌زند، افزود: امروز آنها انرژی هسته‌ای ما را قبول کرده‌اند اما روی میزان آن بحث دارند و این همان ایران مقتدر است. امروز از تجربیات هشت سال دفاع مقدس، آموز‌ش‌ها و مشاوره‌های آن در دنیا استفاده می‌شود و این دستاورد بسیار بزرگی است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب ‌غرب کشور تصریح کرد: نظریه‌پردازان در حال نظریه‌پردازی برای گرفتن روحیه شهادت‌طلبی و مهدویت از ما هستند.

وی گفت: در حال حاضر نیروهای مسلح ما نسبت به هشت سال دفاع مقدس ده برابر افزایش یافته و پیشرفت فناورانه نظامی با تولید موشک‌های بومی با قدرت تخریب بسیار بالا و همچنین پهبادهایی که با اراده جمهوری اسلامی قادر به شناسایی در هر جای دنیا هستند از جمله این دستاوردها است.

به گزارش ایسنا؛ الهه موالی‌زاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز در این همایش، با بیان این که گرامیداشت یاد شهدا و جانبازان که افتخارات آنها سرلوحه این جامعه قرار گرفته بر همه واجب است، اظهار کرد: فعالیت‌های زنان ایرانی در بسیاری از عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سرلوحه اقدامات زنان صاحب معرفت دنیا قرار گرفته است.

وی با تاکید بر نقش معنادار و پراثر زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس گفت: بانوان ایرانی، الگوی حضور زنانه خود در جنگ تحمیلی را به دنیا معرفی کردند. حضور همزمان فعالیت امدادی و پشت جبهه زنان یکی از برجسته‌ترین نمادهای این حضور بوده است.

موالی‌زاده عنوان کرد: در هشت دفاع مقدس زنان ایرانی در بند اسارت در ملاقات با سازمان‌های جهانی ابتدای به امر درخواست چادر می‌کنند و این برای همه ما افتخاری است که ارزش‌های دینی در اولویت قرار دارد. دختران دانشجو بدانند که همه زنان اسیر و حاضر در جبهه‌های جنگ قدم به قدم به یاری اسلام و ایران اسلامی شتافتند.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 5 مهر 1393 ، 17:23)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس