چهارمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف گشایش یافت

ایران کنفرانس

چهارمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف گشایش یافت

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه کار شریف روز دوشنبه با حضور مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از دانشگاهیان و فعالان عرصه های صنعتی و فنی مهندسی برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با انواع مهارت های شغلی و امکان جذب نیرو و کارآموز برای شرکت های مختلف تدارک یافته و تا 9 مهرماه در محل دانشگاه صنعتی شریف دایر خواهد بود.

نمایشگاه کار، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت هایشان در آن، به صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می شود که می توان از آن به عنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد.

این گونه نمایشگاه ها از یک سو زمینه آشنایی و دسترسی دانشجویان و دانش آموختگان را به فرصت های شغلی فراهم می سازد و از سوی دیگر، زمینه فرصت مناسبی برای شرکت ها و سازمان ها ایجاد می کند تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام کنند.

رفع موانع اشتغال فارغ التحصیلان و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت ها و دانشجویان به عنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیط های کار و اجتماع، مهم ترین انگیزه دانشگاه صنعتی شریف در برگزاری چهارمین نمایشگاه کار است.

ورود عموم به نمایشگاه کار شریف آزاد است و دانشجویان و دانش آموختگان می توانند ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه، فرم های مربوط به کاریابی را تکمیل کرده و تقاضای شغلی خود را با صاحبان صنایع مختلف مطرح کنند.

در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف با موضوعات انتخاب روانشناختی شغل، نکات اساسی برای موفقیت در یک مصاحبه شغلی و مباحث مرتبط با کاریابی برگزار می شود.

علمی (3)**1055**1440

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 7 مهر 1393 ، 13:43)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس