همایش نقش کسب و کار خانگی در افزایش سطح درآمد خانواده

ایران کنفرانس

همایش نقش کسب و کار خانگی در افزایش سطح درآمد خانواده

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان گفت: معتقدیم که افزایش سطح اقتصاد خانواده منجر به افزایش سطح اقتصاد جامعه می‌شود و یکی از راهکارهای این امر توسعه مشاغل کوچک و متوسط در سطح عام و مشاغل خانگی در سطح خاص است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، منصور شریعتی در نشست خبری " نقش کسب و کار خانگی در افزایش سطح درآمد خانواده " در اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: در جامعه رو به پیشرفت، استخدام بیشتر مردم در دستگاه‌های دولتی غیر ممکن است و باید از ظرفیت مشاغل خانگی در توسعه اقتصاد و اشتغال بهره برد.

وی افزود: در همین راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان اقدام به برگزاری اولین همایش نقش کسب و کار خانگی در افزایش سطح درآمد خانواده کرده است.

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان ادامه داد: معتقدیم که افزایش سطح اقتصاد خانواده منجر به افزایش سطح اقتصاد جامعه می‌شود و یکی از راهکارهای این امر توسعه مشاغل کوچک و متوسط در سطح عام و مشاغل خانگی در سطح خاص است.

شریعتی با بیان اینکه با به جای ساخت کارخانه‌های زیاد می‌توان کار تولید را به منازل برد، تصریح کرد: امروزه بخش بزرگی از صنایع دنیا با برون سپاری قطعات و کالاهای خود را به تولید کنندگان منازل واگذار کرده‌اند تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید در این زمینه از کشورهای پیشرفته همچون چین الگو برداری کنیم و نقاط قوت خودمان را تقویت و موارد ضعف را برطرف کنیم.

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان اظهار کرد: امروزه سطح سواد زنان کشور بالا رفته است و این امر می‌تواند در زمینه پیشرفت و توسعه کسب و کارهای خانگی پتانسیل خوبی برای آنان ایجاد ‌کند.

شریعتی با اشاره با ارزش افزوده بالای این گروه از مشاغل گفت: سالانه میلیاردها تومان وام‌های خود اشتغالی به افراد داده می‌شود، اما نتیجه خاصی از آن مشاهده نشده است و یکی از اهداف این همایش بررسی این گونه موضوعات است.

وی تاکید کرد: توسعه مشاغل خانگی موضوع تازه‌ای نیست، برای مثال بسیاری از فرش‌های صادراتی کشور در همین منازل روستایی بافته می‌شود، هر چند از لحاظ دستمزد و شرایط بهداشتی شرایط خوبی در آن وجود ندارد.

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از اهداف این همایش منسجم کردن این گونه تجربیات از سراسر کشور است، افزود: زیر ساخت کسب و کار، مدل‌های اقتصادی مطابق با خانواده، نقش آموزش تجارت الکترونیک و.... در کسب و کار خانگی از محورهای اصلی این همایش ملی است.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 20 آبان 1393 ، 18:17)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس