محورهای همایش "آموزش عالی قرآنی و تأمین نیازهای شغلی جامعه "تصویب شد

ایران کنفرانس

محورهای همایش "آموزش عالی قرآنی و تأمین نیازهای شغلی جامعه "تصویب شد

دومین جلسه کمیته علمی همایش "آموزش عالی قرآنی و تأمین نیازهای شغلی جامعه" به ریاست دکترحسین سالار آملی، قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل ، رئیس مرکز همکاری های علمی و بین المللی ورئیس کارگروه توسعه همکاری های علمی بین المللی قرآنی در محل وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این جلسه ابتدا دکتر سالار آملی در سخنانی با اشاره به جایگاه قرآن به عنوان قانون اساسی آرمان شهر اسلامی که در دوران حکومت جهانی امام زمان (عج) محقق خواهد شد ، به وظیفه فعالان عرصه قرآنی به عنوان زمینه سازان این مهم اشاره و برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی با محوریت قرآن را در همین راستا ارزیابی کرد.

رئیس کارگروه توسعه همکاری های علمی بین المللی قرآنی از جمله مهم ترین اهداف برگزاری همایش "آموزش عالی قرآنی و تأمین نیازهای شغلی جامعه " به ایجاد گفتمان عمومی و ادبیات علمی، به منظور کاربردی سازی برنامه های آموزش عالی قرآنی در تامین نیازهای آموزشی مشاغل قرآنی، معرفی زمینه‌های شغلی و ظرفیت کارآفرینی حوزه قرآن به صاحب نظران و فعالان قرآنی و فعالان عرصه کارآفرینی و اشتغال،ایجاد شبکه ارتباطی بین دستگاه‌های قرآنی و مراکز مجری رشته‌های قرآنی جهت مأموریت گرایی نهاد آموزش عالی قرآنی در راستای تأمین نیازهای شغلی اشاره کرد

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در ادامه از تصویب محورها و احصای ریزموضوعات این همایش مانند:کسب و کارها و مشاغل قرآنی در ایران و سایر کشورها، وضع موجود مشاغل قرآنی و نیازهای شغلی جامعه در زمینه مشاغل قرآنی و فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه مشاغل قرآنی و آموزش کارآفرینی در حوزه آموزش عالی قرآنی خبر داد.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 19 آبان 1393 ، 14:42)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس