انتشار فراخوان معرفی داوطلب برای دریافت جایزه یونسکویی ابن سینا

ایران کنفرانس

انتشار فراخوان معرفی داوطلب برای دریافت جایزه یونسکویی ابن سینا

فراخوان معرفی داوطلب برای دریافت جایزه یونسکویی ابن سینا برای «اخلاق در علم» از سوی سازمان علمی آموزشی فرهنگی ملل متحد (یونسکو) منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، به ابتکار جمهوری اسلامی ایران و با همکاری سازمان یونسکو، جایزه ابن سینا برای اخلاق در علم از سال 2002 در یونسکو پایه‌گذاری شد.

این جایزه هر دو سال یکبار به افراد و گروه‌هایی که تحقیقات و فعالیت‌های شاخص و برجسته‌ای در زمینه اخلاق علمی و فناوری انجام داده‌اند، اعطا می‌شود و سال 2015 چهارمین دوره برگزاری اعطای این جایزه است.

جایزه ابن سینا برای اخلاق درعلم شامل یک مدال طلای مزین به تصویر ابن سینا، ده هزار دلار و یک هفته سفر علمی به ایران است که طی آن برنده جایزه در جلسه‌های بحث و سخنرانی در دانشگاه‌ها و نهادهای تحقیقاتی کشور و ملاقات‌های علمی با استادان و متخصصان ایرانی شرکت می‌کند.

این جایزه با هدف به رسمیت شناختن فعالیتهای افراد یا گروه‌ها در زمینه اخلاق در علم ایجاد شده است و تفکر اخلاقی را در مورد مسائل پیش آمده به واسطه پیشرفت‌های حاصل شده در علم و فناوری ترویج می‌کند؛ هدفی که از جمله اولویت‌های یونسکو نیز به‌ شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم ثبت نام و تکمیل آن و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کمیسیون ملی یونسکو به نشانی www.irunesco.org مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس