برگزاری نخستین همایش «جامعه و تعلیم و تربیت» در دانشگاه خوارزمی

ایران کنفرانس

برگزاری نخستین همایش «جامعه و تعلیم و تربیت» در دانشگاه خوارزمی

نخستین همایش «جامعه و تعلیم و تربیت» با هدف نکوداشت دکتر علی شریعتمداری ، ششم اسفندماه سال جاری در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، این دانشگاه در آستانه یکصدمین سال تأسیس اولین مرکز آموزش عالی کشور(دارالمعلمین،دانشسرای عالی،دانشگاه تربیت معلم که اکنون به دانشگاه خوارزمی تغییر نام یافته است) در نظر دارد نشست‌هایی را برای تجلیل از استادان و اندیشمندان پیشکسوت برگزار کند تا ضمن ارج نهادن بر مقام دانش ودانشمندان، زمینه‌ای برای گفتگوهای علمی درباره آراء وآثار اندیشمندان داخلی فراهم کند.

پیرو این سیاست وبا توجه به همزمانی نائل شدن استاد فرزانه دکتر علی شریعتمداری، به درجه بازنشستگی مؤسسه تحقیقات تربیتی ودانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی پیشنهادی مبنی براینکه اولین نشست در این خصوص نکوداشت این استاد فرهیخته باشد را ارائه داده و پس از استقبال ریاست محترم دانشگاه از این موضوع، با برگزاری جلسات و رایزنی‌های متعدد مقرر گردید که این نکوداشت صرفاً یک جلسه تشریفاتی نباشد و با تایید شواری سیاست‌گذاری، همایشی با عنوان «جامعه و تعلیم و تربیت» برگزار گردد تا ضمن نکوداشت از آقای دکتر علی شریعتمداری به بازخوانی، نقد و بررسی آثار علمی ایشان نیز پرداخته شود.

عنوان «تجلیل از اندیشمندان» برای مجموعه همایش‌هایی که با هدف فوق برگزار می‌گردند، انتخاب شده ودر آینده نیز به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 25 آبان 1393 ، 15:12)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس