ارسال 250 مقاله به همایش ملی میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی در گلستان

ایران کنفرانس

ارسال 250 مقاله به همایش ملی میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی در گلستان

«محمد حبیبی جویباری»  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع مقالات پذیرفته شده افزون بر 10 مقاله به صورت سخنرانی تخصصی و بقیه مقالات در قالب پوستر در روز برگزاری همایش ارایه می شود.

وی محورهای همایش را بیوتکنولوژی و میکروبیولوژی کاربردی، میکروبیولوژی آب پساب و دریا، میکروبیولوژی موادغذایی و میکروبیولوژی خاک بیان کرد و افزود: مقالات ارایه شده در دو بخش میکروبیولوژی علوم پایه و پزشکی است.

مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد گرگان اضافه کرد: از مجموع مقالات ارایه شده از سراسر کشور حدود 30 تا 35 درصد مربوط به محققان و اساتید استان گلستان است.

دبیر اجرایی همایش میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی همچنین یادآور شد: هدف از برگزاری این همایش ملی معرفی بیشتر رشته تحصیلی میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی (شیمی و زیست) و بیان کاربردهای آن در بخش صنعت است.

این همایش یک روزه پنجم آذر ماه امسال به میزبانی استان گلستان و با حضور مسوولان کشوری، محققان، اساتید و پژوهشگران در دانشگاه گلستان برگزار می شود.

حبیبی خاطر نشان کرد: میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی از رشته های کاربردی بوده و با توجه به کاربردی بودن در صنعت استان، مقطع کارشناسی آن از چند سال قبل در این دانشگاه راه اندازی شد.

وی گفت: پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد از سال گذشته آغاز شد و اکنون 520 دانشجو در مقطع کارشناسی و 70 دانشجو در کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

حبیبی اضافه کرد: 9 هزار و 300دانشجو در دانشگاه آزاد گرگان تحصیل می کنند که از این تعداد چهار هزار نفر در 11 رشته دکتری و 32 رشته کارشناسی ارشد مشغول فراگیری علم هستند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 27 آبان 1393 ، 12:23)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس