نخستین کنفرانس ملی سیستم‌های اطلاعاتی با محوریت فناوری اطلاعات

ایران کنفرانس

نخستین کنفرانس ملی سیستم‌های اطلاعاتی با محوریت فناوری اطلاعات

نخستین کنفرانس ملی سیستم‌های اطلاعاتی با محوریت فناوری اطلاعات در تاریخ پنجم و ششم اسفند در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، از مهمترین اهداف این کنفرانس می توان به بررسی و ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی، ایجاد بستری برای هم اندیشی و هم افزایی میان پژوهشگران فعال در حوزه سیستم های اطلاعاتی، آسیب شناسی پیاده سازی سیستم‌های اطلاعاتی در بخش دولتی و خصوصی ایران، فرهنگ سازی در حوزه "نگاه سیستمی و نه فناورانه محض" به توسعه اطلاعاتی و دانشی سازمان‌های ایران، ایجاد بستری برای هم سویی و هم افزایی میان مراکز علمی – دانشگاهی و سازمان های اجرایی در حوزه سیستم های اطلاعاتی اشاره کرد.

از محورهای تخصصی این کنفرانس می توان به توسعه سیستم های اطلاعاتی، سیستم های اطلاعاتی و سازمان، انواع و گونه‌های سیستم های اطلاعاتی و آموزش و پژوهش سیستم های اطلاعاتی اشاره کرد.

گفتنی است، 10 مقاله برتر کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی در فصلنامه علمی – پژوهشی "مدیریت فناوری اطلاعات" دانشگاه تهران به چاپ خواهد رسید.

علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط و زمان ارسال مقالات می توانند با مراجعه به وب سایت www.ISconference.ir اطلاعات بیشتر را در این زمینه کسب کنند.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 25 دی 1393 ، 17:07)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس