برگزاری شانزدهمین همایش ملی برنج ایرانی در ساری

ایران کنفرانس

برگزاری شانزدهمین همایش ملی برنج ایرانی در ساری

رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری طبرستان گفت: شانزدهمین همایش ملی برنج ایرانی با هدف ترویج و بازنگری در تولید و مصرف برنج ایرانی طی روزهای 27 و 28 بهمن ‌ماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود.

قربانعلی نعمت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پژوهشی ایسنا منطقه مازندران، با اشاره به برگزاری شانزدهمین همایش برنج کشور با عنوان «بازنگری فرهنگ تولید و مصرف برنج»، اظهار کرد: این همایش از سوی انجمن برنج ایران و پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری طبرستان و با همکاری و مشارکت استانداری مازندران، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، سازمان جهاد کشاورزی مازندران، معاونت موسسه تحقیقات برنج کشور، مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز، مدیریت تعاون روستایی مازندران و شرکت آب منطقه‌ای مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان این که این همایش با حضور مسؤولان، کارشناسان و محققان بخش برنج کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: در این همایش برخی مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی و استان مازندران حضور داشته و سخنرانی خواهند داشت.

رئیس پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری طبرستان با بیان اینکه برنج، آب و چالش‌های فرآروی و خوداتکایی برنج با تأکید بر اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای این همایش است، افزود: شالیزار؛ پایداری تولید، آموزش، رسانه و فرهنگ و اقتصاد، تولید و بازرگانی برنج دیگر محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.

نعمت زاده تصریح کرد: دبیرخانه همایش از تمامی صاحب‌نظران، استادان، پژوهشگران، کارشناسان، دانشجویان و تولیدکنندگان برای شرکت در این همایش و ارائه مقاله دعوت به عمل می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‎‌مندان به شرکت در همایش و ارائه مقاله می‌توانند به نشانی اینترنتی http://rice16th.sanru.ac.ir مراجعه کنند.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 28 دی 1393 ، 20:50)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس