تمدید فرصت ارسال مقاله به ششمین همایش مقررات ملی ساختمان

ایران کنفرانس

تمدید فرصت ارسال مقاله به ششمین همایش مقررات ملی ساختمان

دبیر اجرایی همایش مقررات ملی ساختمان گفت: مهلت ارسال مقاله به ششمین همایش مقررات ملی ساختمان تا دهم بهمن‌ ماه سال جاری تمدید شده است.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا منطقه فارس، ابراهیم بهاروند، افزود: پیش‌ از این سی‌ام دی ماه، آخرین زمان ارسال مقاله عنوان شده بود که با توجه به استقبال خوب از این فراخوان، این فرصت تا 10 بهمن جاری، تمدید شد.

وی گفت: ششمین همایش مقررات ملی ساختمان با محوریت مراقبت و نگهداری از ساختمان، ششم و هفتم اسفندماه سال جاری درشیراز برگزار می‌شود.

بهاروند افزود: افزایش عمر مفید و ارتقای کیفیت بهره دهی ساختمان‌ها، کمک به تغییر رویکرد طراحان و سازندگان ساختمان به موضوع مراقبت و نگهداری از ساختمان از اهداف این همایش است.

وی تصریح کرد: جلب مشارکت مراکز علمی و تجربی، متخصصان مرتبط با صنعت ساختمان و تشکل‌های مهندسی به منظور انجام پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه توسعه و به کارگیری سیستم‌های کنترلی خاص در مراقبت و نگهداری از ساختمان نیز از دیگر اهداف این همایش است.

دبیر اجرایی همایش مقررات ملی ساختمان خاطر نشان کرد: ایجاد ارتباط گسترده‌تر بین پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت ساخت و ساز و آسیب شناسی موانع اجرایی جهت تحقق مراقبت و نگهداری بهینه از ساختمان‌ها از اهداف دیگر این همایش است.

وی با بیان اینکه نگهداری و صنعت ساختمان، نگهداری و فرهنگ بهره برداری، نگهداری و رویکردهای بهینه‌سازی ساختمان، نگهداری و مراقبت از ساختمان از منظر حقوقی از محورهای این همایش است، اظهار کرد: اثر طراحی معماری و شهرسازی بر مقوله نگهداری و مراقبت ساختمان‌ها، آسیب شناسی مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان و مباحث عمومی از محورهای دیگر این همایش است.

دبیر ششمین همایش مقررات ملی ساختمان یادآور شد: ثبت نام، پرداخت هزینه‌ها و بارگذاری مقالات از طریق پایگاه همایش برای علاقه مندان مقدور است. این همایش در تالار حافظ و هتل هما برگزار و امکان برگزاری نمایشگاه در حاشیه همایش نیز پیش بینی شده است.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 5 بهمن 1393 ، 14:49)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس