ارائه 100 مقاله در کنفرانس ملی «علوم و تکنولوژی‌های نوین زیستی»

ایران کنفرانس

ارائه 100 مقاله در کنفرانس ملی «علوم و تکنولوژی‌های نوین زیستی»

دومین کنفرانس ملی «علوم و تکنولوژی‌های نوین زیستی»، 9 بهمن ماه امسال با حضور پژوهشگران و استادان از سراسر کشور در دانشگاه ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پژوهشی ایسنا منطقه همدان، ‌دکتر آرش بابایی، دبیر علمی دومین کنفرانس ملی علوم و تکنولوژی‌های نوین زیستی با اعلام این خبر، اظهار کرد: روند رشد و گسترش علوم مختلف، شیب صعودی خود را شروع کرده که معتبرترین و کارآمدترین این علوم شامل مواردی است که از طریق فناوری‌های نوین مورد تأیید قرار گرفته باشد.

وی ‌با اشاره به مقالات دریافتی اظهار کرد: از مجموع 150مقاله دریافت شده توسط دبیرخانه این همایش 100 مقاله پذیرش شده که 82 مقاله برای ارائه به صورت پوستر و 18 مقاله برای ارائه در قالب سخنرانی در دو سالن مجزا و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزیده شده است.

وی افزود: در حاشیه این کنفرانس کارگاه نظری «تکنولوژی‌های نوین اپی ژنتیک» نیز برگزار می‌شود که به زبان ساده اپی ژنتیک بیانگر چگونگی تغییرات ظاهری و رفتاری یک سلول، بافت یا یک جاندار، بدون تغییر در توالی DNA آن است.

بابایی ‌یادآور شد: سخنران ویژه این همایش پروفسور پرویز صبور است که یکی از افتخارات بین‌المللی کشور و از چهره‌های فرهیخته و پیشکسوت از مرکز تحقیقات غذایی گلف کشور کانادا با تخصص در تکنولوژی‌های کنترل بیولوژیکی و با بیش از 190 مقاله ISI در مجلات معتبر بین‌المللی است.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 8 بهمن 1393 ، 18:51)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس