برگزاری "همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی" در اردیبهشت ‌94

ایران کنفرانس

برگزاری "همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی" در اردیبهشت ‌94

"ششمین همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی" 21 اردیبهشت‌ماه سال 94 برگزار می‌شود.

سیدحسن موسوی چلک، دبیر علمی ششمین همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: این همایش با محورهای مختلفی از دانشجو، مشکلات عاطفی و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو، پیشگیری از سوءمصرف موادمخدر و روان‌گردان‌ها، دانشجو، رسانه و شبکه‌های اجتماعی و آسیب‌های رسانه‌ای، دانشجو، مسوولیت‌پذیری و آسیب‌های اجتماعی دانشجو، زندگی خوابگاهی و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو هویت و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو روابط نامتعارف و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو و وندالیسم (تخریب اموال عمومی) و آسیب‌های اجتماعی و همچنین دانشجو و روایت تجربه زندگی دانشجویی و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: این همایش توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری دستگاه‌ها و تشکل‌های مرتبط برگزار می‌شود.

دبیر علمی ششمین همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی همچنین خبر داد: فراخوان و چارچوب مقالات و... این همایش هم‌اکنون در سایت این همایش به نشانی http://www.jdkurd/slsp.ir وجود دارد.

چلک همچنین تاکید کرد: در این همایش، اصل مقالات مورد داوری قرار گرفته و چکیده آنها داوری نخواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه مقالات پژوهشی در این همایش از اولویت بیشتری برخودار هستند، گفت: تمرکز و تاکید اصلی ما در این همایش این است که پژوهشگران و نویسندگان ضمن اینکه مطلب خود را با توجه به محورهای موجود ارائه می‌دهند، بر روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زندگی دانشجویی و چگونگی ارتقای سلامت روانی اجتماعی قشر دانشجو، تمرکز داشته باشند.

دبیر علمی ششمین همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی هدف برگزاری از این همایش را تهیه و ایجاد بسته پیشنهادی در ارتباط با زندگی دانشجویی و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: هدف این همایش ارائه بسته پیشنهادی در ارتباط با موضوع بوده تا از این طریق بتوان آن را در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار داد.

لازم به ذکر است؛ این همایش یک روزه بوده و در 21 اردیبهشت‌ماه سال 94 در سنندج برگزار می‌شود و پژوهشگران می‌توانند هم‌اکنون تا 20 فروردین 1394 آثار خود را از طریق سایت همایش به نشانی http://www.jdkurd/slsp.ir ارسال کنند.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 10 بهمن 1393 ، 08:05)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس